2017 AHR Expo: اتوماسیون ساختمان

به گزارش تاسیسات نیوز، جدیدترین و مبتکرانه ترین محصولات، سیستم ها و فناوری هایی که در 2017 AHR Expo در لاس وگاس به نمایش گذاشته می شوند، اعلام شد.





در مجموع، 10 برنده جوایز نوآوری و 24 فینالیست انتخاب شدند. برنده محصول سال 2017 AHR Expo که از میان 10 برنده در مراسم اهدای جوایز در 2017 AHR Expo اعلام خواهد شد. هیئت داوران متشکل از اعضای ASHRAE برندگان را بر اساس طراحی جدید، خلاقیت، کاربرد، ارزش و تاثیر بازار برگزیدند.





1. اتوماسیون ساختمان

 

شرکت: دانفوس

 

 

نوآوری: خدمات شرکتی دانفوس برای اندازه گیری عملکرد سیستم

 

 

 

خدمات شرکتی دانفوس، که به طور خاص برای کاربردهای فروش مواد غذایی طراحی شده، یک سکوی تحویل خدمات برپایه کلوود است که مجموعه ای از نقاط داده را از وسایل متصل جمع آوری می کند تا دید قوی در مورد هر جنبه عملیات HVACR، مدیریت و کاربرد انرژی، معیارسنجی و ایمنی بدهد.





این سرویس اطلاعات قابل استفاده واقعی فراهم می کند که مدیریت فروشگاه را قادر به اتخاذ تصمیمات سریعی می سازد که به صرفه جویی های قابل توجه می انجامد؛ مدول ها هر ردیف از پارامترها از جمله مدیریت آلارم، وضعیت کمپرسور، تشخیص نشتی و مقدار مبردها را کنترل می کنند. کارکردهای این سیستم شامل کنترل نقطه تنظیم جهانی، قفل کردن پسوورد و گزارش HACCP، TQI و مدیریت بیشتر عملیات فروشگاه است. خدماتی مثل معیارسنجی اطلاعات انرژی، فرایند مشاوره مداوم، پاسخ تقاضا و کمک از راه دور به افزایش راندمان انرژی و صرفه جویی های حداکثری و در عین حال کمک به عیب یابی و تنظیم کارکردهای سیستم HVACR با این سیستم انجام می شود.

 

 

 

 

سایر فینالیست های این حوزه، BELIMO Americas (Belimo Energy Valve™)، Daikin Applied (Intelligent Equipment®) و Delta Controls Inc. (eZNTW – Delta Wireless BACnet Thermostat) بودند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;