۲۰۱۷ AHR Expo :نرم افزار

به گزارش تاسیسات نیوز، هشتمین برنده برترین محصولات تاسیسات مکانیکی اعلام شد:



نرم افزار

 

 

شرکت: Nidec Motor Corporation / U.S. MOTORS®

 

 

نوآوری: اپلیکیشن برنامه ریزی انتخاب نجات

 

 

 

اپلیکیشن برنامه ریزی انتخاب نجات برای برنامه ریزی موتور استوک انتخاب نجات ارایه شده است. این موتور، یک موتور با گشتاور ثابت است که به صورت الکترونیکی هدایت می شود و برای استفاده در کاربردهای تعویض موتور دمنده تجاری سبک و مسکونی ساخته می شود. این اپلیکیشن با یک سرویس وب قوی تامین می شود و می توان آن را از طریق یک تلفن هوشمند یا وسیله متصل به وای فای ارزیابی کرد.





موتور استوگ انتخاب نجات و اپلیکیشن برنامه ریزی به پیمانکاران سرویس در شناسایی رتبه اسب بخار ویژه موتور دمنده اولیه و پارامترهای عملکردی کمک کرده و یک موتور جایگزینی استوک را برنامه ریزی می کند تا از پروفایل عملکرد اولیه آن تقلید کند.





این کار به پیمانکار سرویس اجازه می دهد طیف کوچک تری از موتورهای روز را استوک کرده و از آنها بر تعویض موتور دمنده اصلی یا سایر وسایل برقی استفاده کند. به علاوه، برنامه ریزی و نصب مستقیم در نقطه تعویض انجام می شود.





اولین کار، تجهیز پیمانکاران سرویس HVACR با توانایی برنامه ریزی موتور دمنده تعویضی در نقطه نصب است که اپلیکیشن با یک پایگاه داده های به روز با هزاران پروفایل موتور هدایت می شود. به علاوه، اپلیکیشن گزینه های سفارشی سازی یا ساخت پروفایل های عملکردی جدید را در اختیار پیمانکاران قرار می دهد که الزامات کاربردهای خاص یا منحصر به فرد را مطابقت می دهد.

 

 

 

فینالیست ها:

 

تکنولوژی های Coolfront (اپلیکیشن قیمت گذاری موبایل Coolfront)

 

 

ابزارهای Dwyer (نرم افزار اپلیکیشن PredictAir™ برای ابزار توزان هود هوای هوشمند)







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;