یک سطل آب یخ برای بیل گیتس و رفقا

یک سطل آب یخ برای بیل گیتس و رفقا

این کار باید در عرض ۲۴ ساعت انجام و تکمیل شود. فردی که از انجام آن امتناع کند نیز باید به موسسه خیریه تحت پوشش ASL یکصد دلار جریمه پرداخت کند.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، احتمالا برایتان جالب است بدانید چالش «یک سطل آب یخ» چیست؟ این نوعی بازی اینترنتی است که در آن فردی که نامزد این کار شده است باید در مقابل دوربین، یک سطل آب یخ را روی سر خود خالی کند، سپس ویدئوی آن را در اینترنت منتشر کند. در ضمن، افراد موردنظر خود را نیز برای شرکت در این چالش انتخاب و معرفی کند.

این چالش باید در عرض ۲۴ ساعت انجام و تکمیل شود. فردی که از انجام آن امتناع کند نیز باید به موسسه خیریه تحت پوشش ASL یکصد دلار جریمه پرداخت کند.

ایده اصلی این بازی جمع آوری پول برای امور خیریه بوده که در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ در شبکه های اجتماعی توئیتر و مخصوصاً فیسبوک رونق بالایی گرفته است. بگونه ای که دغدغه امروز سرشناس ترین مردم جهان، چگونگی ضبط این ویدئو، انتشار آن و بازخورد مخاطبان است.

 

نکته قابل توجه این است که هر فرد دعوت شونده به بازی علاوه بر اینکه سرمای آب یخ را به جان می پذیرد، بیشترین سوء استفاده و تبلیغ برای شهرت خود را نیز در نظر دارد. همچنین در مجموع می توان گفت این بازی بیشتر از آن که باعث کمک به موسسه خیریه باشد، یک موج هیجان انگیزی به شبکه های اجتماعی تزریق کرده و آن را از تکراری بودن درآورده است. کاربران زیادی برای دیدن این که مرحله بعدی این بازی چه می شود، مدام در حال بازدید از صفحه های اشخاص معروف در شبکه های اجتماعی هستند و مطالب مربوط به این بازی را اشتراگ گذاری میکنند. با این روالی که ما شاهد آن هستیم، هر کسی که دعوت به بازی می شود، بجای پرداخت هزینه برای کمک به موسسه خیریه، ویدئویی با مضمونی خاص انتشار می دهد.

 

  مارک زاکربرگ که در این بازی هیجان انگیز نامزد شده بود، پس از ریختن یک سطل آب یخ روی سر خودش، بیل گیتز را انتخاب کرد. بیل گیتز نیز در اقدامی جالب و متفاوت، یک چهارچوب برای سطل طراحی و سطل آب یخ را روی سر خود برگرداند.

 دیگر اعضای شرکت کننده این بازی، جنیفر لوپز خواننده معروف جام جهانی ۲۰۱۴ بوده است که با ریختن سطل آب یخ روی سر خود، کریستین رونالدو را به این بازی دعوت کرده است. در حال حاضر واکنشی از این ستاره فوتبال جهان نشان داده نشده است.

پایان پیام /.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;