یک دبیرستان برنده جایزه ASHRAE

یک دبیرستان برنده جایزه ASHRAE

به گزارش تاسیسات نیوز، دبیرستان Valley View در اسنومیش برنده جایزه تکنولوژی ملی 2015 از انجمن مهندسان گرمایش، تبرید و تهویه مطبوع آمریکا (AHRAE) شد. ساختمان سه طبقه این مدرسه که در سپتامبر 2012 بازگشایی شده است، با مساحت بالغ بر 168000 فوت مربع در بخش تاسیسات آموزشی جدید برنده شد. 

تیم پروژه متشکل از Dykeman: معمار، شرکت مهندسی تاسیسات مکانیکی و برقی Hargis، شرکت مهندسی عمران Harmsen و شرکا و مهندسان 2020، مهندسی سازه Coughlin Porter Lundeen و شرکت معماری منظره Cascade Design Collaborative می باشد.
این مدرسه گنجایش 950 دانش آموز و 100 نفر پرسنل را دارد و یک مرکز هنری، اتاق های ، کلاس های درس، زمین های ورزشی، دو زمین بازی، اتاق جلسات، کتابخانه، سالن سخنرانی و فضاهای جمعی قابل دسترسی برای عموم را در خود جای داده است.
شرکت مهندسی Hargis می گوید: علت کسب جایزه ASHRAE توسط Valley View به دلیل استفاده از سیستم های HVAC پیچیده در طراحی آن به منظور بهبود کیفیت هوا و آسایش و نیز روش های نوینی است که میزان مصرف سالانه انرژی را به میزان نصف مبنای قوانین ASHRAE کاهش می دهد و سبب 101000 دلار صرفه جویی سالانه می شود.
عناصر سبز شامل گرمایش ژئوترمال، 90% بازیابی گرما، تهویه جابه جایی، سرمایش طبیعی، گرمایش تشعشعی، برداشت اب باران و کنترل ها و روشنایی پیشرفته می باشد.
این مدرسه به جای دبیرستان Valley View که در سال 1981 در این ملک ساخته شده بود استفاده می شود.
Hargis می گوید: « با وجود دو برابر بودن اندازه مدرسه جدید نسبت به قبلی، مصرف انرژی در ساختمان جدید کمتر است.»
به دلیل هزینه های کمتر انرژی، مدرسه جدید می تواند در ساعات تعطیلی مدرسه، میزبان وقایع محلی باشد.

 

 یک دبیرستان برنده جایزه ASHRAE

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;