یک انتصاب جدید یک شورای جدید

روح الله واصف/ مدیر و سردبیر پایگاه خبری تاسیسات نیوز: بنام خدا / سلام؛ استاد تمام دانشکده عمران و محیط‌زیست دانشگاه تربیت‌مدرس از سال ۱۳۷۰ تاکنون. عضو سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران از سال ۱۳۷۲ تا کنون با پایه ۱ در طراحی – نظارت – اجرا. عضو هیئت‌مدیره نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در دوره هفتم و هشتم و عضو شورای مرکزی در دوره هشتم. معاون پژوهشی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۴٫ رئیس مرکز سوانح طبیعی ایران وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۰٫ عضو دومین و سومین دوره شورای اسلامی شهر تهران از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۲٫ رئیس کمسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تهران از سال ۱۳۸۶-۱۳۹۲ و ادامه سوابق.
به نظر می‌رسد رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی همان‌طور که در بخشی از متن حکمش آورده سعی بلیغ بر تشکیل هرچه سریع‌تر شورای مرکزی دوره نهم را دارد. به‌این‌ترتیب باید به‌زودی شاهد برگزاری جلسه هیئت عمومی شورای مرکزی باشیم.
به غیرمسلم نتیجه‌گیری دستاوردهای دوره ریاست احمد خرم باتوجه‌به اینکه هنوز حدود یکسال دیگر از دوره ریاست وزیر دولت اصلاحات باقی‌مانده بود هنوز وقت هست، اما باید منتظر ماند و برنامه‌ها و اقدامات سرپرست جدید سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور را در عمل دید چرا که استاد تمام دانشگاه یک چیز است و مدیر قدرتمند اجرایی چیز دیگر … باید منتظر ماند.
تابعد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;