یخچال نوشابه اي ویژه خودرو

به گزارش تاسیسات نیوز، قسمت بالای بدنه مشابه قوطی نوشابه و به رنگ نقره ای است. با استفاده از دسته تعبیه شده در بالای بدنه که شبیه قسمت در بازکن نوشابه است می توان دستگاه را به سهولت جابجا کرد. جهت باز کردن درب یخچال کافی است دسته تعبیه شده بر روی درب را به سمت داخل فشار دهید تا درب باز گردد. در داخل محفظه یک قفسه قرار داده شده است که محفظه داخلی یخچال را به دو قسمت تقسیم می کند. دمای دستگاه در حالت یخچال به 20 درجه زیر دمای محیط خواهد رسید تا مواد غذایی خنک بمانند. هم چنین می توان به عنوان گرم خانه جهت گرم نگه داشتن ساندویچ و غذاهای پخته شده مورد استفاده قرار گیرد. دمای دستگاه در حالت گرم خانه 65 درجه سانتی گراد می باشد.


در قسمت پشت دستگاه سوئیچ تغییر وضعیت دستگاه به حالت یخچال و گرم خانه تعبیه شده است که با تغییر سوئیچ می توان دستگاه را در یکی از دو حالت قرار داد. زمانی که دستگاه در حالت یخچال قرار داشته باشد چراغ نشان گر سبز رنگ روشن خواهد شد و هنگامی که دستگاه به عنوان گرم خانه مورد استفاده قرار می گیرد چراغ نشان گر قرمز رنگ روشن خواهد بود.


این دستگاه قابل اتصال به برق شهری است که با وصل نمودن سیم همراه آن، می توان به صورت یک یخچال خانگی کوچک از آن استفاده نمود. توان مصرفی در حالت یخچال در اتصال به برق شهری 56 وات و در حالت گرم خانه 52 درجه سانتی گراد می باشد. هم چنین این دستگاه قابلیت تغذیه از باتری اتومبیل را دارد. بنابراین در هنگام مسافرت می توان مواد غذایی را هم چنان سالم و سرد نگه داشت. بدنه کوچک و جمع و جور یخچال این امکان را فراهم می کند تا بتوان آن را در داخل صندوق عقب اتومبیل قرار داد. توان مصرفی در حالت یخچال در اتصال به برق اتومبیل48 وات می باشد.


هم چنین توان گرم خانه در اتصال به اتومبیل40 وات است. سیم اتصال دستگاه به فندک ماشین همراه دستگاه ارائه شده است. سوکت اتصال سیم و فندک اتومبیل در قسمت پشتی دستگاه قرار دارد. باید در هنگام اتصال سیم به دستگاه و پریز برق توجه داشت که سیم ها به صورت جابجا متصل نشوند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;