گواهی خانه سالم بگیرید

به گزارش تاسیسات نیوز، تقاضا برای ارزیابی های سلامت خانه و ارایه کارهای نو در بازار خصوصی و دولتی در حال افزایش است. از شناسایی عوامل و محرک های آصم و خطر مرگ در اثر مسمومیت گرفته تا تست برای CO و سایر خطرات سلامتی، فرصت های زیادی برای ورود معیارهای خانه سالم در ارزیابی های عملکرد خانه وجود دارد.

 

 

 

گواهی نامه خانه سالم که با مشارکت بنیاد نوآوری های خانه های سالم و سبز ابداع شده، تلفیقی از گواهی های تحلیل گر ساختمان BPI (BA)، ممیز انرژی (EA) یا ارزیاب کنترل کیفیت (QCI) برای تایید صلاحیت های لازم برای انجام ارزیابی های خطرات زیست محیطی خانه ها و ارایه فهرست برترین توصیه ها برای رفع این خطرات می باشد.

 

 

 

 

از آنجایی که این گواهی با بهره گیری از دانش، مهارت ها و توانایی های BPI BA, EA یا QCI تدوین شده، پرسش نامه آن شامل 50 سئوال است که دانش انجام ارزیابی های خانه سالم را تایید می کند.

 

 

 

مراحل اخذ گواهی خانه سالم

 

 

1. پیش نیاز: داشتن یک تحلیل گر ساختمان BPI فعال، گواهی ارزیاب کنترل کیفیت یا ممیز انرژی.

 

 

2. مطالعه هندبوک طرح تایید ممیز خانه سالم

 

 

3. تعیین اینکه آیا پیش از تلاش برای تایید، آموزش لازم است. در حالی که BPI آموزش را الزامی نمی داند، افرادی که آموزش می بینند در امتحانات BPI بهتر کار می کنند. کاندیداها می توانند از سازمان های آموزشی مستقل استفاده کنند. BPI مستقیماً هیچ خدمات آموزشی انجام نمی دهد و نیازی به استفاده از سازمان های آموزشی نیست.

 

 

 

4. شرکت در امتحان BPI






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;