گواهینامه صلاحیت کارشناسان HSE

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری موج، با تشکیل یک کنسرسیوم، گواهینامه برای صلاحیت کارشناسان HSE به این افراد ارائه می گردد.


معاون ايمني و آتش‌نشاني اداره کل اچ.اس.يي وزارت نفت از تشکيل کنسرسيومي براي ارائه گواهينامه صلاحيت به کارشناسان شرکت کننده در دوره‌هاي آموزشي اچ.اس.يي تا چند ماه آينده خبر داد.

سيد محمد پورراکي با اشاره به اين‌که برنامه‌ريزي براي تشکيل کنسرسيومي متشکل از دانشگاه صنعت نفت، دانشگاه صنعتي شريف و دانشگاه تهران در حال انجام است، گفت: به کارشناساني که دوره‌هاي آموزشي اچ.اس.يي را با موفقيت پشت سر مي‌گذارند، گواهينامه صلاحيت از سوي اين کنسرسيوم داده شود.


وي با اشاره به تأکيد وزير نفت مبني بر صلاحيت حرفه‌اي کارکنان اچ.اس.يي اظهار کرد: دوره‌هاي آموزشي براي روساي ايمني و آتش‌نشاني و روساي اچ اس يي شرکت‌هاي عملياتي، فرعي و تابعه براساس سطح عملياتي و به منظور ارتقاي قابليت‌هاي عملي آن‌ها تا پايان امسال انجام مي‌شود.

 

معاون ايمني و آتش‌نشاني اداره کل اچ.اس.يي وزارت نفت در مورد دوره‌هاي آموزشي پيمانکاران ادامه داد: در حال برنامه‌ريزي و ارزيابي هستيم که در مناطقي که کمبود سطح علمي کارمندان پيمانکار وجود دارد آن‌ها نيز در دوره‌هاي آموزشي وزارت نفت شرکت کنند.

 

پورراکي تصريح کرد: علاوه بر دوره‌هاي آموزشي، در کميته‌هاي تخصصي نيز آموزش اچ.اس.يي داده مي‌شود که اميدواريم با کنترل و آموزش اچ.اس.يي پيمانکاران، حوادث را در صنعت نفت کاهش دهيم.

 

به گفته وي، اداره کل اچ.اس.يي وزارت نفت در حال برنامه‌ريزي براي ارتقاي فرهنگ اچ.اس.يي براي کارکنان صنعت است تا اين فرهنگ به صورت تدريجي در صنعت تزريق شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;