گزارش ۱۴۰۱

تاسیسات نیوز– روح الله واصف، مدیرمسئول و سردبیر پایگاه خبری تاسیسات نیوز: به نام خدا، همکاران گرامی سلام و سال نو مبارک .این شماره آخرین هفته‌نامه سال ۱۴۰۱ را تقدیم می‌کنیم. در سالی که گذشت سعی کردیم ماهنامه مهندسی تاسیسات را تقویت کنیم و خوشبختانه با کمک همکارانی که در قامت دبیران ستون‌های مختلف به ما کمک کردند توانستیم کمی به استانداردهای مدنظر خود نزدیک شویم. هنوز هم راهی طولانی در پیش است. برای ماهنامه نیز فکرهایی داریم که سعی می‌کنیم به آرامی آن‌هارا عملیاتی کنیم. تغییر و اصلاح مداوم لازمه هر محصول تولیدی است. به‌ویژه آن که یک محصول فرهنگی مانند هفته‌نامه و ماهنامه باشد.
آغاز برنامه زنده فاز چهارم در بستر اینستاگرام اتفاق جدیدی بود که متأسفانه با محدودیت های ایجادی برای اینستاگرام روبرو شد و ناچار شدیم این برنامه خاص و ناب تأسیساتی – حرفه ای را روی بستر سایت تاسیسات نیوز و آپارات ادامه دهیم. این برنامه نیاز جدی جامعه تاسیساتی ماست که با ایده‌هایی آن را جدی‌تر ادامه خواهیم داد.
ارسال خبر انتشار و لینک ماهنامه و هفته‌نامه برای بیش از ۱۴۰۰۰ ایمیل و بازنشر انفجاری نشریات در شبکه‌های مجازی مختلف از قبیل تلگرام و لینکدین و اینستاگرام نشان از علاقه همکاران به این حوزه دارد.
استودیو تاسیسات نیوز با برگزاری چندین میزگرد نظراتی را منتشر کرد که باید شنیده می‌شد. میزگرد زنان شاغل در صنعت تاسیسات، تولیدکنندگان، صنعت احداث، اعضای هیات مدیره گروه تخصصی تاسیسات نظام‌مهندسی تهران نمونه‌هایی از فعالیت همکاران حرفه‌ای ما بود که به‌صورت مکتوب و فیلم منتشر شده و یا در حال انتشار است.
سال گذشته آکادمی کاشانه نیز در عرصه تولید کلاس‌های مجازی غیر برخط سرمایه‌گذاری مناسبی نمود و با استقبال بسیار خوب همکاران رو‌به‌رو شد. امکان خرید فیلم‌های کلاس‌های برگزار شده بدون نیاز به لوح فشرده و تنها از طریق اتصال به اینترنت باعث شد حتی هم‌وطنانی از کشورهای دیگر جهان نیز بتوانند از خدمات آکادمی استفاده کنند.
برای سال بعد مجموعه مهندسی کاشانه برنامه‌هایی را در دست دارد که به یاری خداوند متعال خواهیم توانست خدمات بهتر و جامع‌تری به همکاران خود بدهیم.
ما با امید زنده‌ایم و باوجود همه تلخی هایی که می‌دانیم و می‌دانید می‌خواهیم که ادامه دهیم. با ماندن و سکون تنها به استقبال مرگ خواهیم رفت که فعلاً چنین قصدی نداریم! پس بیایید با هم زندگی را ادامه دهیم با همه قواعد ساده و سخت آن.
سال نو و آغاز فصلی دیگر از طبیعت مبارکتان باشد. سالی پر از سلامتی، نشاط، دانش و پول برای شما آرزومندیم. در پناه خداوند متعال و به یاری آن دوست همیشه حاضر پرونده سال ۱۴۰۱ را می‌بندیم و دفتر جدیدی را می‌گشاییم.
تا بعد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;