گزارش نشست هم‌اندیشی انجمن‌های صنفی صنعت ساختمان

 نشست هم‌اندیشی انجمن‌های صنفی صنعت ساختمان در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ با حضور اعضای کمیسیون انجمن‌ها و تشکل‌ها برگزار شد.

به گزارش تاسیسات نیوز، در این جلسه، انجمن‌ها به بیان شرح فعالیت‌های خود در حوزه مربوطه و اعلام نظر پیرامون اصلاحیه شیوه‌نامه اشخاص حقوقی، نوع فعالیتها و چالش‌های موجود پرداختند و آمادگی خود را مبنی بر هرگونه همکاری سازنده با سازمان، ابراز داشتند و اعضای کمیسیون نیز به این همکاری متقابل تأکید داشتند.

جناب آقای مهندس زرگر، رییس کمیسیون انجمن‌ها و تشکل‌ها، نوید ایجاد سامانه‌ای برای همکاری منسجم‌تر و قوی‌تر با تشکل‌های صنفی و حرفه‌ای صنعت ساختمان، اشاره داشته و از انجمن‌ها با ارائه خدمات مهندسی وفق قانون برای رفع موانع موجود دعوت نمودند.

همچنین ادامه دادند که با تحقق این مهم و مشارکت انجمن‌ها در ارائه خدمات مهندسی و پیشنهادات صنفی، منجر به افزایش کیفیت ساخت‌وساز، رشد و تعالی نظام صنفی، رفع موانع و اشتغال‌زایی خواهد شد.

در این خصوص اعضای کمیسیون انجمن‌ها و تشکل‌ها، هر یک به بیان دیدگاه‌ها و نحوه تعامل با سازمان پرداخته و مجدداً از همه تشکل‌ها برای شرکت در این جلسات، دعوت نمودند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;