گرانترین آپارتمان‌های تهران چند؟

به گزارش تاسیسات نیوز، در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات گرانترین آپارتمان‌های تهران خواهیم‌ پرداخت.
 گرانترین خانه های ایران و یا تهران طبیعتا در شهر تهران قرار دارند. برخی از ویژگی هایی که باعث میشود این خانه‌ها، در این لیست جای بگیرد و به اصطلاح برند شود میتوان به ویژگی‌هایی مانند؛ منطقه و یا محله خانه، سازنده بنا، امکانات ویژه مانند سالن سینما و…، تجهیزات و مصالح مورد استفاده اشاره کرد.
اگر قصد خرید واحد های بزرگ و پنت‌هاوس‌های شمال تهران دارید میتوانید واحد آپارتمانی ۱۰۰۰ متری در منطقه الهیه تهران با سنی معادل ۵ سال همراه با ۵ اتاق خواب را به قیمت ۳۲۰ میلیارد تومان خریداری کنید.
و اگر واحد نوسازی با همین مشخصات میخواهید میتوانید واحد آپارتمانی ۱۰۰۰ متری با ۵ اتاق خواب را به قیمت ۳۹۰ میلیارد تومان خریداری کنید.
همچنین واحد آپارتمانی نوسازی با زیربنایی معادل ۲۰۰۰ متر در منطقه تجریش با ۶‌ اتاق خواب در روز های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۳۹۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.
واحد آپارتمان نوساز دیگری در منطقه نیاوران با متراژ ۱۴۰۰ متر و ۵ اتاق خواب در روز های گذشته با قیمت ۳۱۰ میلیارد تومان در بنگاه های کشور معامله شده است.
اگر با سرمایه‌ای حدود ۳۱۵ میلیارد تومان قصد خرید خانه در مناطقه ۳ شهر تهران را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی نوساز با متراژ ۱۳۰۰ متر و ۵ اتاق خواب را خریداری کنید.
آپارتمانی دیگر در منطقه میرداماد تهران با متراژ ۱۵۰۰ متر و ۴ اتاق خواب در روز های گذشته با توجه به نوساز بودن این واحد با قیمتی بالغ‌بر ۳۳۰ میلیارد تومان‌ معامله شده است.
اگر قصد خرید واحد آپارتمانی لوکس و بزرگ را در تهران دارید، میتوانید پنت‌هاوسی نوساز با متراژ ۲۴۰۰ متر و ۶ اتاق خواب را درحالی که این واحد مجهز به استخر و باشگاه میباشد را با قیمتی بالغ‌بر ۹۶۰ میلیارد تومان خریداری کنید.
گرانترین آپارتمان‌های تهران چند؟
توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;