گذر از فیلتر نظام مهندسی در ساخت و ساز الزامی است

رئیس نظام مهندسی و ساختمان کهگیلویه و بویراحمد : به عنوان نظام مهندسی مسئولیت ساختمان هایی را که از فیلتر ما گذشته و مجوز گرفته اند را می پذیریم اما مسئولیت ساختمان هایی را که بدون مجوز ما احداث شده اند را نمی پذیریم .
به گزارش تاسیسات نیوز، رئیس نظام مهندسی با اعلام این خبر گفت : امیدواریم از این به بعد با همکاری دستگاههای ذیربط همه ساختمان های اداری ، صنعتی ، گردشگری از فیلتر نظام مهندسی عبور کنند.
رئیس نظام مهندسی و ساختمان کهگیلویه و بویراحمد گفت : هتل گردشگری دال دنا در شهر سی سخت مجوز از نظام مهندسی نداشته است .
رئیس  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد ابراهیم مهرجو ، در نشست جمع بندی بازدید نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس از مناطق زلزله زده سی سخت ، با اشاره به اعزام ساعات اولیه مهندسین نظام مهندسی به منطقه گفت : هتل گردشگری دال دنا از این سازمان مجوز نداشت ! و از کانال نظام مهندسی مجوزی برای آن صادر نشده است!
مهرجو افزود : به عنوان نظام مهندسی مسئولیت ساختمان هایی را که از فیلتر ما گذشته و مجوز گرفته اند را می پذیریم اما مسئولیت ساختمان هایی را که بدون مجوز ما احداث شده اند را نمی پذیریم .
رئیس نظام مهندسی در پایان گفت : امیدواریم از این به بعد با همکاری دستگاههای ذیربط همه ساختمان های اداری ، صنعتی ، گردشگری از فیلتر نظام مهندسی عبور کنند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;