گذر از فضای خاکستری در «روز جهانی روابط عمومی»

«روز جهانی روابط عمومی» فرصتی برای بررسی تعاملات درون و برون سازمانی و محلی برای بررسی ابزارهای نوین ارتباطی در دهکده جهانی است تا در سایه آن به تعالی سازمانی دست یابیم.
تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور: روابط عمومی «قلب تپنده» هر سازمانی محسوب می شود. ۲۵ تیرماه روز جهانی روابط عمومی نامگذاری شده و فرصتی است تا به نقش و جایگاه روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی در عصر ارتباطات بپردازیم.
روابط عمومی ها با شناخت و بصیرت دقیق از متن و با پایش حاشیه‌ای و دقیق و به‌موقع شرایط را برای انجام صحیح وظایف، مهیا و فضای ابهام و خاکستری را از سیستم به شفافیت و تبلور وظیفه ذاتی تبدیل می‌نمایند.
پیشتازی «روابط عمومی ها» در عصر نوین ارتباطات به عنوان تاثیرگذارترین بخش های سازمانی و پل ارتباطی و محلی برای بیان دستاوردهای هر سازمان بر کسی پوشیده نیست.
« ارتباط با جامعه هدف، بر اساس وظایف و عملکردِ سازمانی»، «ارائه واقعیات بی پیرایه از طریق سنجش مستمر رویدادهای درون و برون سازمانی»، «تبیین فرآیند های سازمانی در راستای تعاملات رسانه ای» از جمله روبکردهای مهم “روابط عمومی ها” به شمار می آید که با برنامه ریزی های هوشمندانه مسیر را جهت نیل به تعالی سازمانی هموار می کند.
نام‌گذاری روزی به نام «روز ارتباطات و روابط عمومی» در سطح جهانی، بیانگر اهمیت این روز در سرتاسر جهان است و فرصتی مغتنم برای بازبینی منصفانه راه های طی شده در تعامل با پارامترهای تاثیرگذارِ سازمانی محسوب می شود و تقدیر از فعالان این عرصه نیز در این راستا صورت می گیرد.
روز روابط عمومی را به تمامی مدیران و مسئولان و تلاشگران و مهمترین حلقه ارتباطی سازمانی در عرصه ارتباطات مبارک باد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;