گازرسانی در دهه فجر

به گزارش تاسیسات نیوز، با گازرسانی به 37 روستای استان قزوین در دهه فجر امسال تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی این استان به 370 روستا خواهد رسید. اسماعیل مفردبوشهری با اعلام این خبر افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و صرف بودجه‌ای معادل 278 میلیارد ریال 37 روستا در مناطق مختلف استان در دهه فجر به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.





وی افزود: از روستاهای یاد شده 12 روستا مربوط به قزوین، 22 روستا در مناطق تاکستان و آوج و 3 روستا مربوط به منطقه بوئین زهرا و آبیک است. بوشهری در ادامه با اشاره به اینکه شبکه داخلی گازرسانی به شهرهای معلم کلایه و رازمیان نیز از سوی شرکت گاز استان به اتمام رسیده است، اظهار کرد: اقدامات لازم برای گازرسانی به شهرهای معلم کلایه و رازمیان و 9 روستا در منطقه الموت به پایان رسیده است و منتظر تکمیل خط انتقال گاز به منطقه الموت هستیم که از سوی شرکت توسعه و مهندسی گاز ایران در حال انجام است، این طرح نیز مراحل پایانی را طی می‌کند.





مدیرعامل شرکت گاز قزوین افزود: اکنون 98 درصد خانوارهای شهری و 76 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند که امیدواریم تا پایان سال 96 این مقدار در بخش شهری 100 درصد و در بخش روستایی به 78 درصد برسد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;