کیفیت آب شرب و بهداشتی استان مرکزی ارتقا می‌یابد

تفاهم نامه ای بین ستاد توسعه فناوری آب و خشکسالی و شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در راستای توسعه و به‌کارگیری فناوری‌های جدید برای رفع مشکل کیفی آب شرب و بهداشتی این استان منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی، معاونت هماهنگی امور عمرانی استان مرکزی (استانداری) و شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی منعقد شد.
با امضای این تفاهم‌نامه توسعه و به‌کارگیری فناوری‌های جدید برای رفع مشکل کیفی آب شرب و بهداشتی مردم با مشارکت شرکت‎های دانش‌بنیان سرعت می‌گیرد.
 گسترش استفاده از فناوری‌های نوین برای تامین و تصفیه آب شرب استان مرکزی از اهداف این تفاهم نامه است. در راستای این تفاهم نامه، سیستم‌های تصفیه آب برای حذف کدورات، نیترات و سایر آلاینده‌ها  نصب و راه اندازی خواهد شد.
این تفاهم‌نامه توسط نادر قلی ابراهیمی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط­زیست معاونت علمی و فناوری ریاست­ جمهوری، یوسف عرفانی­ نسب مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان مرکزی (آبفا) و مهدی زندوکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی (استانداری) به امضا رسید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;