کيفيت آب تهران در حد استانداردهاي ملي و بين المللي است

 

مدیر دفتر نظارت کنترل کیفیت آب تهران گفت: کیفیت آب شرب تهران در حد استانداردهای ملی و بین المللی است.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز؛ احمد مشیری گفت : کیفیت آب شهر تهران مطابق با استانداردهای سازمان بهداشت جهانی (WHO) بوده و وزارت بهداشت نیز 100 درصد کیفیت آب استان را تایید کرده است.

مشیری ادامه داد: اگر بخواهیم آب شهر تهران را با آب شهرهای بزرگ جهان مقایسه کنیم، می توانیم بگوییم که کیفیت آب تهران نزدیک به کیفیت بهترین آب های بسته بندی شده در جهان است.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه آب تهران از پنج سد مهم (لار، لتیان، کرج، ماملو و طالقان) که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است ، تامین می شود، این شهر دارای بهترین آب

است.

مشیری در باره نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب که در حال برگزاری است، گفت: در این نمایشگاه دستاوردهایی به چشم می خورد که متناسب با شعار سال (تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی) است.

وی گفت: نوآوری های این نمایشگاه ، 100 درصد بومی است و توانمندی های متخصصان جوان کشورمان نشان می دهد.

مشیری ادامه داد: یکی از ابزارهای مهمی که دفتر کنترل کیفیت باید در اختیار داشته باشد، ابزار ازمایش سریع است که خوشبختانه نمونه هایی از این ابزار در این دوره از نمایشگاه نمایش داده شده است.

وی گفت: به علت اینکه در برخی شرایط بحرانی و زلزله نیاز داریم کیفیت آب را در لحظه ، ازمایش کنیم، در این نمایشگاه چند نوآوری دیده می شود که نتیجه تلاش صنعتگران کشور است.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;