کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرفروشی است

ه گزارش تاسیسات نیوز، در ادامه سلسله بازدیدهای شهرستانی به منظور #شنیدن مشکلات و دغدغه های مهندسین و همچنین دفاع و #پاسخگویی از عملکرد سازمان؛ هیات رییسه سازمان روز چهارشنبه مورخ ۵/۱۱/۱۴۰۱ با شهردار و اعضا شورای اسلامی شهرستان امیرکلا دیدار و گفتگو کردند
مهندس یزدی نژاد وضعیت ساخت و ساز غیرمجاز را در استان نگران کننده خواند و گفت: ساختمان یک #سرمایه_ملی و #منفعت_عام است که باید تمام سازمانها و دستگاههای متولی در حوزه ساخت وساز با یک وحدت رویه در مسیر کیفی سازی جهت نگهداشت و حفظ سرمایه ملی گام بردارند و این موضوع نیازمند عزم و اراده استانیست.
و ب در ادامه بیان داشت:
سازمان نظام مهندسی به عنوان یک سازمان تخصصی غیر دولتی امادگی همه جانبه خود را جهت #تعامل و #همکاری با شهرداری امیرکلا جهت دفاع و صیانت از حقوق شهروندان اعلام میدارد
وی درادامه ابراز داشت:
استفاده تخصصی و بهینه از ظرفیت مهندسان در مدیریت شهری میتواند کمک حال حکمروایی تخصصی شهری باشد که منتج به رضایتمندی عمومی شهروندان میشود.

وی در ادامه به وضعیت ساخت وسازهای بی کیفیت و غیرمجاز اشاره کرد و گفت:کمیسیون ماده ۱۰۰ عملا در حال شهر فروشی است و خروجی ماده صد۱۰۰ مساوی با برهم زدن توسعه پایدار است لذا ضرورت دارد در این خصوص تصمیم جدی گرفت.
رییس سازمان از همکاری و تعامل مدیریت شهری امیرکلا با دفتر نمایندگی قدردانی کرد و گفت:تحول سیما و منظر شهری امیرکلا حکایت از تعامل و همگرایی سازمانها و دستگاههای اجرایی با یکدیگر و شهروندان است و امیدواریم این تعامل تداوم و بیشتر گردد.

در ادامه شهردار و اعضای شورای شهر امیرکلا به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در جهت همکاری و تعامل شهرداری و سازمان پرداختند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;