کمک‌هزینه درمانی بلاعوض نظام مهندسی تهران به اعضای مبتلا به کرونا

بر اساس مصوبه هیأت‌مدیره پرداخت کمک‌هزینه‌ درمانی بلاعوض برای اعضای محترم سازمان مبتلا به بیماری کرونا تا پایان تابستان تمدید شده است.
به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام‌مهندسی تهران، پرداخت کمک‌هزینه درمانی به اعضای محترم که با بیماری منحوس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند، با مصوبه هیأت‌مدیره سازمان تا پایان تابستان امسال تمدید شده است.
به این ترتیب به آن دسته از اعضای محترم سازمان که با ارائه مستندات مثبته (از قبیل نتیجه مثبت تست pcr، نسخه پزشک و اسکن ریه) در کارتابل «ناظران» اقدام نمایند، کمک‌هزینه تا مبلغ ۱۰ میلیون تومان تعلق می‌گیرد.
این کمک‌هزینه‌های بلاعوض، برای بیماران قرنطینه در منزل ۲ میلیون تومان، بستری در بخش عمومی بیمارستان ۵ میلیون تومان و برای اعضای بستری در بخش مراقبت‌های ویژه ICU تا ۱۰ میلیون تومان قابل پرداخت است.
بر اساس گزارش خدمات رفاهی از تاریخ ۹۹/۲/۱۳ تا ۱۴۰۰/۵/۱۰ بالغ بر ۱۲۱۸ پرونده درخواست مختلف از اعضای مبتلا به کرونا به سازمان ارائه شده است.
از این تعداد به ۷۴۰ پرونده مساعده ۲ میلیون تومانی، به ۱۰۴ پرونده مساعده ۵ میلیون تومانی و به ۲۴ پرونده نیز مساعده ۱۰ میلیون تومانی تعلق گرفته است.
هم‌چنین ۲۴۳ پرونده در انتظار فرایند صحت‌سنجی اطلاعات وارده بوده و ۱۰۷ پرونده نیز (کمتر از ۹ درصد از درخواست‌ها) بدلایل مختلف حائز تخصیص کمک‌هزینه‌های درمانی شناخته نشده‌اند.


به این ترتیب تا نیمه مرداد امسال بالغ بر ۲میلیارد و دویست میلیون تومان کمک‌هزینه‌های درمانی بلاعوض به اعضای مبتلا به بیماری منحوس کرونا پرداخت شده است.


پرداخت کمک‌هزینه‌های بلاعوض تنها تسکین کوچکی برای اعضای مبتلا به کرونا به شمار می‌رود. تا شکست کامل بیماری مراعات شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای صحت و سلامت همه اعضا ضروری است.
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;