کسب رتبه سوم مسابقات بتن آمریکا توسط دانشجویان جهاددانشگاهی کاشمر

به گزارش تاسیسات نیوز، تیم دانشجویان معماری این واحد دانشگاهی توانست مقام سوم مسابقات بتن آمریکا(ACI) شاخه ایران را به دست آورد.

 

 

 

مدیر مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر گفت: تیم دانشجویان معماری این واحد دانشگاهی توانست مقام سوم مسابقات بتن آمریکا(ACI) شاخه ایران را به دست آورد.




به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ دکتر صادق باغبان با اشاره به اینکه تیم معماری مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر در مسابقات بتن آمریکا (ACI) شاخه ایران در بخش کارایی ملات به مقام سوم نائل آمد، اظهار کرد: این مسابقات در دی ماه سال جاری در تهران برگزار شد.




وی با اعلام اینکه این مسابقات هر ساله در تهران برگزار می شود که امسال نوزدهمین دوره آن برگزار شد، ادامه داد: همه ساله دانشگاه های مختلف سطح کشور که رشته معماری و عمران دارند در این مسابقه شرکت می کنند که دانشجویان این واحد دانشگاهی نیز از جمله شرکت کنندگان بودند.




مدیر مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر با بیان اینکه در شاخه کارایی ملات توانستند رتبه سوم را در کشور به دست آوردند، اظهار کرد: بتنی که دانشجویان این واحد دانشگاهی ارائه کردند پس از بررسی از نظر کارایی ملات توسط هیات داوران به مقام سوم نائل آمد.




وی با اشاره به اینکه بدون شک خود دانشگاه امتیازها و تشویق های خاصی را برای این دانشجویان قائل می شوند، عنوان کرد: کسانی که در المپیادهای علمی مقام کسب می کنند، علاوه بر سایر تشویق های در نظر گرفته شده از تخفیف شهریه نیز برخوردار شوند.




باغبان با بیان اینکه اکنون 53 دانشجو در رشته معماری در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند، بیان کرد: تیم معماری مرکز آموزش عالی جهاددانشگاهی کاشمر در این مسابقات متشکل از زهرا فنایی، مدیرگروه آموزشی معماری موسسه، قاسم اسدی عطار، مجید قربان نژاد، هدی گوهری، محمد هجری، حسین سالارنیا، رسول ترشیزی، مهدی نداف و آرش عبادتی بودند.




در ادامه مدیر گروه آموزشی معماری جهاد دانشگاهی کاشمر با اشاره به اینکه ما از برگزاری این مسابقات بی اطلاع بودیم و برخلاف سایر دانشجویان دانشگاه های بزرگ که چندین ماه بر روی پروژه خود کار می کردند، تنها ده روز مهلت داشتیم، افزود: با حداقل امکانات و زمان محدود، در این مسابقات شرکت کردیم.




زهرا فنایی با اعلام اینکه از جهاد دانشگاهی برای شرکت در مسابقات دو گروه الف و ب با دو استاد راهنما تشکیل داده بودیم، گفت: دانشگاه حمایت های خوبی از ما برای حضور در این مسابقات داشت.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;