کریر، شرکت تهویه مطبوع چین را می خرد

کریر، شرکت تهویه مطبوع چین را می خرد
مهندس نیره شمشیری
شرکت کریر آمریکا توافق نامه ای با گروه تولید گوانگ دانگ گیوی و شعبات آن از جمله شرکت تجهیزات تهویه و گرمایش چیگو (GCHV) منعقد کرده است.
تاسیسات نیوز/ مهندس نیره شمشیری: تخصص گروه گیوی که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده است در VRF و دستگاه های تهویه مطبوع تجاری سبک برای بازار چین است.
GCHV یکی از بزرگ ترین سازندگان تهویه مطبوع مرکزی در چین به شمار می اید. این شرکت از یک کارخانه ۱۷۰ متری با ظرفیت تولید سالانه حدود ۱٫۵ میلیون دستگاه کار می کند. این شرکت ادعا می کند در بیش از ۱۰۰ کشور با هزاران پروژه تهویه مطبوع تجاری در سراسر جهان نمایندگی دارد. در سال ۲۰۱۸، درآمد فروش بیش از ۲٫۵ میلیارد یوان چین (۳۸۴ میلیون دلار) بوده است.
رئیس بخش HVAC کریر این اکتساب را به عنوان «یک کار استراتژیک عالی» توصیف کرده و از سیاست رشد شرکت در بازارهای تجاری سبک و VRF جهانی حمایت می کند. او می گوید: «گروه گیوی محصولات برجسته ای دارد و مالکیت فناوری مهم خود در VRF و بخش تجاری سبک را به شرکت کریر می دهد. به علاوه، توانایی آنها برای تولید این محصولات در بازار محلی قابلیت جدید مهمی به شرکت ما می دهد.»
مدیرعامل شرکت گیوی هم عنوان کرده است: «با قابلیت های فنی و R&D قوی و شبکه های جهانی کریر، ما با این شرکت برای شناسای فرصت های رشد بیشتر کار می کنیم»

 

منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;