کاهش مصرف انرژی عچیب با سرویس کردن کولر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: با اقدام ساده‌ای مانند سرویس سیستم‌های سرمایشی مصرف این کولرها تا ۳۰ درصد می‌تواند کاهش پیدا کند.
به گزارش تاسیسات نیوز، قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: افزایش دمای هوا موجب افزایش مصرف بسیار زیاد برق خواهد شد که برای مدیریت این موضوع برنامه‌های متعدد در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی صورت می‌گیرد.
او افزود: امسال یک اقدام مفید انجام شد و آن هم بحث اپراتور هوشمند انرژی است. برنامه کاربردی «با انرژی» ایجاده شد که از این طریق مصرف انرژی به ویژه برای مشترکان خانگی و تجاری قابل رصد است. هدف ما به هیچ وجه عدم استفاده از برق نیست، اما به دنبال استفاده درست و به اندازه از این انرژی بار ارزش هستیم. می‌توانیم با اقداماتی مانند سرویس کولرها و عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج در مدیریت مصرف کمک کنیم.
این مقام مسئول با مقایسه میزان مصرف در کشور گفت: شدت مصرف انرژی در ایران بالاست و به نسبت آن چیزی که مصرف می‌کنیم، به خروجی مطلوب نمی رسیم. سرویس سیستم‌های سرمایشی و استفاده درست از آنها تا ۳۰ درصد مصرف برق را کاهش می‌دهد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;