کار مسئولانه اجتماعی

به گزارش تاسیسات نیوز، گروه صنعتی بوتان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، سالانه تعدادی از مدارس مناطق محروم کشور را به سیستم گرمایش استاندارد و ایمن، مجهز می کند.


مدیر روابط عمومی شرکت بوتان با بیان این مطلب اظهار کرد: حادثه تلخی که برای دانش آموزان روستای شین آباد پیرانشهر روی داد، هشدار جدی در مورد لزوم استانداردسازی سیستم گرمایش مدارس کشور و به خصوص مدارس مناطق محروم بود و در این راستا در شرکت بوتان برنامه ای تدوین شد تا سالانه تعدادی از مدارس مناطق محروم کشور توسط این شرکت به سیستم گرمایش استاندارد و ایمن مجهز شود. این خدمت در راستای کمپین #کلاسمون_گرمه بوتان و در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت است که به صورت رایگان انجام می شود.


قاسم مصطفوی، در ادامه استان هایی که شرکت بوتان مدارس مناطق محروم آنها را به سیستم های گرمایشی استاندارد و ایمن تجهیز کرده است را مورد اشاره قرار داد و گفت: تاکنون مدارسی در مناطق محروم و روستاهای استان های آذربایجان غربی ، خراسان رضوی، مرکزی و ایلام توسط بوتان به سیستم های گرمایشی استاندارد و ایمن مجهز شده اند.


وی ادامه داد: این سیستم ها، پکیج های شوفاژ دیواری جدید و رادیاتورهای آلومینیومی بوتان هستند که با تکنولوژی روز اروپا و با کیفیت محصولات صادراتی ساخته شده اند.


بوتان: تجهیز مدارس در مناطق محروم به سیستم های گرمایشی استاندارد و ایمن


مصطفوی با بیان این که استاندارسازی سیستم گرمایشی مدارس مناطق محروم توسط «شرکت بوتان» با هماهنگی نهادهای مسئول انجام می شود، افزود: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این مسیر با «شرکت بوتان» تعامل نزدیکی داشته است و ادارات کل آموزش پرورش استان ها و شهرستان های مربوطه نیز در صورت لزوم با ما همکاری کرده اند.


وی یادآور شد: علاوه بر استانداردسازی سیستم گرمایشی این مدارس، «شرکت بوتان» رنگ آمیزی،لوله کشی و تامین انشعابات را نیز در این مدارس انجام داده و برای ایجاد روحیه نشاط وشادابی در دانش آموزان، برنامه های فرهنگی – تفریحی و اهدای جوایز به دانش آموزان را نیز در دستور کار قرار داده است.


مصطفوی با بیان این که برنامه تجهیز مدارس مناطق محروم توسط این شرکت ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد:


به گفته مسئولان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، 83 هزار کلاس درس در مدارس کشور از سیستم های غیراستاندارد و غیر ایمن استفاده می کنند که این وضعیت ضرورت توجه هر چه بیشتر دولت و بخش خصوصی به موضوع ایمن سازی مدارس و جلوگیری از تکرار حوادث تلخی همچون حادثه شین آباد را نشان می دهد.


مصطفوی در پایان گفت: گروه صنعتی بوتان حرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی را یکی از تعهدات خود به شمار می آورد. بوتان به عنوان شرکتی پیشگام در تامین گرمایش استاندارد و ایمن برای آسایش دانش آموزان این مرز و بوم در مناطق محروم، امیدوار است این رویکرد به نوعی الگوی تمام شرکت های ایرانی مد نظر قرار گرفته و گسترش یابد تا جایی که روزی شاهد سیستم های گرمایشی استاندارد و ایمن در کلیه مدارس کشور باشیم.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;