چگونگی جلوگیری از تولید وسایل الکتریکی

به گزارش تاسیسات نیوز، طبق گفته موسسه ادیسون الکتریک، در سال 2025 هفت میلیون خودروی بدون انتشار در جاده های آمریکایی وجود خواهند داشت!


این امر می تواند تاثیر قابل توجهی در محیط زیست و مصرف انرژی الکتریکی داشته باشد، زیرا یک خودروی با شارژ الکتریکی(EV) تقریبا برابر با اضافه کردن سه خانه به سیستم برق است.


شبکه های برق، باید نرخ های بهره را به طور موثر جهت استفاده کار آمد تر تقاضای برق مدیریت کنند.


در واقع ساختار این نرخ ها شامل هزینه تقاضا، نرخ استفاده از زمان و قیمت گذاری پویا است. هزینه های تقاضا معادل بالاترین میزان برق مصرف کنندگان در یک نقطه معین در زمان، معمولا در هر ماه است.


لازم به ذکر است، این ساختار قیمت گذاری به تازگی ایجاد شده است، بنابراین شرکت های بزرگ تجاری و شرکت های صنعتی میزان زیادی از برق را مصرف می کنند.


با این حال، بخش انرژی کمیسیون حمل و نقل کالیفرنیا هشدار داده است که هزینه های تقاضا در این خصوص باید به سرعت محاسبه شود.


البته، شرکت های شارژر EV برای مثال، شرکت EvGo پول بیشتری را به عنوان جایگزین نرخ های تقاضا پرداخت می کنند.


موسسه Rocky Mountain کالیفرنیا هزینه های تقاضای مصرفی را به عنوان یک مانع برای به اتمام رساندن شارژ سریع EV معرفی کرد و تایید کرد که این موضوع می تواند راه نجاتی برای رانندگان باشد، زیرا تمام این شارژ تقریبا در حدود یک ساعت مصرف خواهند شد.


برای اینکه این نوع شارژ با هزینه بنزین در رقابت باشد، شرکت هایی مانند Tesla و ChargePoint باید به فروش 9 سنت یا کمتر در هر مایل برسند. بنابراین، طراحی نرخی که از مدل های تجاری این شارژ پشتیبانی می کند، مورد نیاز بوده است.


هاوایی الکتریک به تازگی شارژر EV خود را به زمان استفاده از نرخ انتقال داده، که در این صورت حساب کاربری در زمان های مصرف برق استفاده می شود، زیرا هزینه های برق بیشتر زمانی که تقاضا زیاد است، مصرف می شود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;