چنای هند بعد از ٢ سال خرید نفت ایران را از سر می‌گیرد

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری شانا: همزمان با تسهیل تحریم‌های بیمه‌ای علیه ایران، شرکت نفت چنای هند در نظر دارد تا بعد از ٢ سال وقفه، واردات نفت از کشورمان را از سر گیرد. به گزارش شبکه خبری بلومبرگ، شرکت چنای که یکی از شرکت‌های تابعه شرکت نفت هند است، قصد دارد تا مارس ٢٠١٥ میلادی حدود ٣٠٠هزار تن نفت خام از ایران خریداری کند.

 در این بخش قراردادهای مربوط به ساخت طرح‌های فولاد با طرف چینی، بخش اعظم كار به شركت‌های ایرانی محول شده است. به گفته وی، میزان پیشرفت فیزیكی واحد احیای مستقیم طرح فولاد سپیددشت كه اخیرا مورد بازدید رئیس جمهوری دكتر حسن روحانی قرار گرفته اكنون به حدود 81 درصد رسیده است. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: طرح فولاد سپیددشت در استان چهارمحال و بختیاری یكی از طرح‌های هفت‌گانه فولاد استانی به ظرفیت سالانه 800 هزار تن و قابل افزایش تا یک میلیون تن است كه میزان پیشرفت فیزیكی كل این پروژه شامل بخش احیا و فولاد سازي به حدود 55 درصد رسیده است. كرباسیان ادامه داد: با راه‌اندازی واحد احیای مستقیم طرح فولاد سپیددشت برای حدود 250 نفر اشتغال مستقیم و برای حدود 2500 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد خواهد شد و تاكنون 450 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.وی با بیان اینكه تاكنون برای 5 طرح استانی فولاد گشایش اعتبار شده است، اظهار كرد: با راه‌اندازی كل طرح‌های مذكور در مجموع حدود 7 میلیون تن به ظرفیت تولید فولاد كشور افزوده خواهد شد.وی با یادآوری اینكه اعتبار اسنادی (L/C) طرح فولاد سپیددشت آذر ماه سال 92 با مشاركت شركت MCC چین گشایش یافته است، گفت: این طرح با مشاركت 65 درصدی فولاد مباركه و 35 درصدی ایمیدرو تكمیل خواهد شد…..

 به حدود 55 درصد رسیده است. كرباسیان ادامه داد: با راه‌اندازی واحد احیای مستقیم طرح فولاد سپیددشت برای حدود 250 نفر اشتغال مستقیم و برای حدود 2500 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد خواهد شد و تاكنون 450 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.وی با بیان اینكه تاكنون برای 5 طرح استانی فولاد گشایش اعتبار شده است، اظهار كرد: با راه‌اندازی كل طرح‌های مذكور در مجموع حدود 7 میلیون تن به ظرفیت تولید فولاد كشور افزوده خواهد شد.

وی با یادآوری اینكه اعتبار اسنادی (L/C) طرح فولاد سپیددشت آذر ماه سال 92 با مشاركت شركت MCC چین گشایش یافته است، گفت: این طرح با مشاركت 65 درصدی فولاد مباركه و 35 درصدی ایمیدرو تكمیل خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;