چالش تامین آب شرب پرند و پردیس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: برای تامین آب شرب پردیس و پرند با مشکل مواجه هستیم، تهران یک ظرفیتی دارد که باید کنترل شود، با اجرای پروژه لار به کلان وضعیت در پردیس بهتر خواهد شد اما در کل در حواشی تهران به ویژه در پرند با مشکل مواجه هستیم.
محمدرضا بختیاری، با اشاره به ساخت و ساز در پردیس و پرند و لزوم تامین نیاز آبی این مناطق، اظهار کرد: در پرند زیرساخت شبکه فاضلاب برای مسکن مهر و غیر مسکن مهر به صورت صد در صد اجرایی شده است، در مورد تصفیه خانه نیز باید گفت که مدول اول ساخته شده و مدول دوم نیز تا پایان شهریورماه  تمام می شود.
وی با بیان اینکه تصفیه فاضلاب پرند مشکلی ندارد، تصریح کرد: برای تامین آب شرب با مشکل مواجه هستیم، در این منطقه هیچگونه منابع آب زیرزمینی وجود ندارد و نیاز منطقه از منابع دیگر تامین می شود، لذا با مشکل مواجه هستیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران با اشاره به آخرین وضعیت خط الغدیر۲، گفت: تا پایان سال فرایند کار تمام می شود و به منطقه پرند خواهد رسید، اما در شورای برنامه ریزی استان تهران نیز اعلام کردیم که باید تا حد امکان بار این مناطق کاهش یابد.
بختیاری با اشاره به وضعیت تامین آب پردیس، گفت: مدول یک و دو تصفیه خانه پردیس آن بخش که مربوط به وزارت نیرو بود به طور کامل تمام شده است، بخشی از فاز هشت که شرکت عمران پردیس مسوولیت را برعهده دارد از برنامه عقب است.
به گفته وی تصفیه خانه باغکمش که قرارگاه پیمانکار آن است در حال ساخت است و برای اینکه به آن ها کمک کنیم بخش زیادی از بار تصفیه خانه را برعهده گرفتیم تا این تصفیه خانه وارد دار شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;