پیش بینی رشد 119 درصدی در بازار خورشیدی آمریکا در سال 2016

به گزارش تاسیسات نیوز، تحقیق GTM در آخرین گزارش بازار خورشیدی سال 2015 که همراه با اتحادیه صنایع انرژی خورشیدی منتشر شد رشد 119 درصدی برای امسال را پیش بینی می کند. 




این تحقیق نصب 16 گیگاوات انرژی خورشیدی در ایالات متحده را نیز برآورد می کند. در 2016 بیشتر از دو برابر 7.3 گیگاوات نصب شده در 2015 نصب خواهد شد.

 

 

 

در حالی که تاسیسات بزرگ شهری 74% تاسیسات سال را تشکیل می دهند، بازارهای مسکونی و تجاری نیز رشد قوی در 2016 تجربه می کنند. در واقع، ایالات متحده روی خط 1 میلیونم تاسیسات خورشیدی قرار دارد.

 

 

 

این یک الگوی انرژی جدید است و صنعت خورشیدی در جدول بزرگ ترین تولیدکنندگان انرژی جایگاه ویژه ای دارد. به دلیل تقاضای قوی برای انرژی خورشیدی در سراسر کشور و سیاست های دولتی هوشمند مثل ITC و NEM، صدها هزار شغل خورشیدی خوب در چند سال آینده به نفع محیط زیست و اقتصاد ایجاد می شود.

 

 

 

 

با اعتبار مالیات سرمایه گذاری دولتی که برای پایان امسال تدوین شده، سازندگان و EPC ها خطوط خود را با پروژه هایی پر می کنند که در سال 2016 به بهره برداری می رسد. با این وجود در دسامبر، توسعه ITC قطعیت بازار بلندمدتی فراهم کرد. حال در 2016 محرک های دولتی و خطرات نقش های مهم تری در رشد انرژی خورشیدی توزیع شده و خدماتی دارند.

 

 

 

در 2016، چشم انداز اقتصادی خورشیدی روف تاپ نه تنها به نتایج مطلوب مباحث اندازه گیری انرژی خالص بستگی دارد، بلکه ساختار نرخ ویژه خورشیدی اعلام می کند می تواند بر صرفه جویی به واسطه خورشیدی تاثیر بگذارد.

 

 

 

در بخش غیرمسکونی، تقاضای فوتولتائیک با خط مگاوات سه رقمی پروژه های خورشیدی پشتیبانی می شود. کلرادو، ماساچوست و مینه سوتا در جمع بیش از 100 مگاوات انرژی خورشیدی در امسال نصب می کند.

 

 

 

با نگاه به 2017، پیش بینی می شود بازارهای فوتوولتائیک غیرمسکونی و مسکونی سال به سال رشد کند، اما گزارش هشدار می دهد انرژی خورشیدی آمریکا هنوز به دلیل تقاضای خدمات شهری در 2016 سالانه افت داشته باشد.

 

 

 

از آنجایی که خط فوتوولتائیک گیگاوات دورقی در 2016 ساخته می شود، پیش بینی می شود انرژی خورشیدی شهری یک چرخه جدید در 2017 تجربه کند. اما بین سال های 2018 و 2020، گسترش ITC رشد بازار را برای فوتوولتائیک دوباره تضمین و از رشد مداوم در انرژی توزیع شده پشتیبانی می کند.

 

 

 

 

ITC انگیزه مالیات 30 درصد برای همه پروژه های خورشیدی فراهم می کند. در دسامبر 2015، کنگره اعتبار را به 2019 گسترش و سررسید تکمیل پروژه را برای برخی موارد تا 2023تعیین کرد.

 

 

 

تحقیق GTM پیش بینی می کند تا 2021، بازار خورشیدی آمریکا 100 گیگاوات تولید کرده و نرخ نصب سالانه 20 گیگاوات یا بیشتر باشد.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;