پیشنهاد افزایش ۴۷ درصدی تعرفه خدمات مهندسی تصویب شد

گام بزرگ نظام مهندسی ساختمان گلستان در حمایت از اعضا

به گزارش تاسیسات نیوز، دانیال قاسمی رئیس سازمان با اشاره به افزایش ۴۷ درصدی تعرفه خدمات مهندسی سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱، افزود: با پیگیری ها و همت هیات مدیره در راستای حمایت از اعضا و با همراهی هیات چهار نفره، گلستان تنها استان در کشور است که توانست از ابتدای سال ۱۴۰۲ افزایش ۲۰ درصدی تعرفه را به صورت علی الحساب و در جهت حمایت از اعضا اعمال نماید و این بار نیز پس از ابلاغ هزینه ساخت توسط شورای مرکزی، گامی بزرگ در جهت واقعی سازی تعرفه خدمات مهندسی برداشته است.
قاسمی در خصوص تعرفه سطوح مختلف افزود؛ برای اولین بار در نظام مهندسی ساختمان استان گلستان تعرفه خدمات مهندسی سطح های دو، سه و چهار بصورت درصدی از سطح یک تعریف و تصویب شد.
رئیس هیات مدیره سازمان در ادامه بیان داشت؛ مهمترین دستاورد این اقدام بزرگ، صرف حداقل زمان، جهت ابلاغ تعرفه خدمات مهندسی پس از اعلام هزینه ساخت توسط شورای مرکزی می باشد.
وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات هیات چهارنفره استان، بیان داشت؛ تلاش بنده و همکاران گرانقدرم در هیات مدیره سازمان حمایت و دفاع از خواسته های به حق جامعه مهندسی استان است که امیدوارم در ادامه راه با همکاری، همراهی و مساعدت اعضای محترم شاهد پیشرفت روز افزون سازمان و افزایش سطح رضایتمندی اعضا و ارتقا جایگاه نظام مهندسی ساختمان استان باشیم.
خاطر نشان می گردد؛ مصوبات هیات چهار نفره توسط وزارت راه و شهرسازی بررسی و در صورت تایید به اداره کل راه و شهرسازی و سپس به سازمان نظام مهندسی استان ابلاغ می گردد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;