پیام تبریک رییس سازمان ملی استاندارد ایران

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از سازمان ملی استاندارد، در زیر پیام تبریک رئیس این سازمان را به مناسبت عید نوروز میخوانید.



یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال



نوروز ، نخستین روز بهار ، مهمترین و کهن ترین عید ملی ایرانیان با پیشینه ای چند هزار ساله در راه است . این میراث ارزشمند نیاکان فرهنگ پرور ما به معنای روز نو ، روزی که بهار بازآفریده می شود و روز رویش مجدد طبیعت ، روز سبز شدن ، روز استشمام عطر ماندن و بقا و سرانجام ، نوروز گاه تحول و دگرگونی تعبیر می شود.




نوروز ، پیام دوباره زنده شدن ، پیام معاد ، پیام غبارروبی دل ، پیام تحول در افکار و رفتار ، پیام تدبر و تفکر و پیام از خود رستن و به خدا پیوستن را می آورد.




ایرانیان از دیرباز این رسم دیرینه را پاس می دارند و به همدیگر تبریک وشادباش می گویند.



اینجانب از زحمات همه همکاران در سالی که با وجود فرازو نشیب های فراوان با همدلی وهمزبانی پشت سرگذاشتیم ، قدردانی می نمایم و حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و تقارن سال نو با ولادت باسعادت دخت نبی اسلام ، فاطمه کوثر (س ) و متبرک به نام والای مادر است را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم و سالی سرشار از برکت و معنویت، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای همه هموطنان ، به ویژه خانواده بزرگ استاندارد آرزومندم .



همه ساله بخت تو پیروز باد همه روزگار تو نوروز باد ( فردوسی )

 

نیره پیروزبخت – اسفند 1394







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;