پمپ گریز از مرکز چند طبقه

 
به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس هاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت پمپ برکه گفت: این پمپ برای انتقال آب تغذیه دیگ بخار پتروشیمی خارک با دمای بالا و با حداکثر فشار کارکرد ۸۲۰ متر طراحی شده که در حضور نمایندگان شرکت پتروشیمی خارک، تحت آزمایش قرار گرفت و مورد تایید واقع شد.

 

 

 

 

این پمپ در بین گروه‎های پمپی دارای ساختار هیدرولیکی و مکانیکی از پیچیده ترین نوع پمپ‎ها محسوب می‎شود و با توجه به این که به صورت سفارشی ساخته می‎شود بر اساس هر نوع سفارش باید تمامی مراحل طراحی ریخته گری و … مجددا و با اعمال تغییراتی تکرار شود.

 

 

 

 

به دلیل پیچیدگی و نیاز به دقت بسیار بالایی که در اجرای هر کدام از این مراحل وجود دارد تولید این پمپ سخت و سخت تر می‎شود و تا به حال ما در کشور موفق به تولید این پمپ نشدیم و همواره با صرف هزینه‎های بسیار زیاد و قیمت‎های گزاف ناچار به وارد کردن آن بودیم.






وی افزود: اما خوشبختانه شرکت پمپ برکه امسال موفق شد که پس از تلاش‎های شبانه روزی تیم طراح و سازنده پمپ و کارشناسان مجربی که در این زمینه در اختیار دارد این پمپ را با ۳۵٪ کاهش هزینه در کشور عزیزمان طراحی و تولید بکند که این امر در نوع خود دستاورد مهمی برای صنعت پمپ سازی خواهد بود.

 

 

 

 

شرکت پمپ برکه با سابقه ای افزون بر دو دهه فعالیت در زمینه طراحی، ساخت، آزمایش، نصب و ارائه خدمات پس از فروش در صنعت پمپ و توربین‎های کوچک کشور، با گروه بزرگی از مصرف کنندگان پمپ‎های سفارشی از قبیل پالایشگاه‎ها، صنایع پترو شیمی، شرکت‎های نفتی و تامین کنندگان تجهیزات نیروگاهی همکاری می‎کند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;