پشتیبانی بوتان از پژوهش های علمی

 پشتیبانی بوتان از پژوهش های علمی

بوتان امروزه رتبه سومین تولیدکننده بزرگ آبگرمکن دیواری در دنیا را در اختیار دارد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، گروه صنعتی بوتان پشتیبانی مالی مراسم بزرگداشت چهلمین سال تاسیس مرکز تحقیقات راه ساختمان و شهرسازی را برعهده گرفت.

 بوتان از ابتدای تاسیس تاکنون، همواره با بهره‌گیری از دانش فنی روز، از پیشگامان صنعت به شمار آمده و با مشارکت در تدوین و اجرای استانداردهای ملی لوازم گازسوز و حمایت از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین مرکز تحقیقات راه ساختمان و شهرسازی، گام مهمی در جهت پایه‌گذاری و تقویت بنیان صنعتی کشور در این حوزه برداشته است. التزام بوتان به پایه‌گذاری و تبعیت از استانداردها موجب شده تا طی سال‌های متوالی توسط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به عنوان واحد نمونه صنعتی معرفی گردد.

 

آزمایشگاه گروه صنعتی بوتـــان نیز در سال 1350 با هدف ارائه خدمات آزمایشگاهی به این مجموعه آغاز به کار کرد و به تدریج به یکی از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌های ایران در این حوزه از صنعت مبدل گشت، به طوری که از سال 1374 به عنوان آزمایشگاه آکرودیته شناخته شد.

 

شرکت بوتان علاوه بر دارا بودن نشان استاندارد ملی برای محصولات خود، طی ‌سال‌های 1375 تا 1378 موفق به دریافت استانداردهای بین‌المللی ISO 9001، ISO 9002 و ISO 14001 و نشان کیفیت اروپا CE گردیده و در سال 1380، سازمان محیط زیست نیز “لـوح صنعت سبز” را به نشانه ارج نهادن و تقدیــر از تلاش‌های زیست محیطی، به بوتان اعطا نمود.

 

بوتان در حال حاضر همگام با نیاز مشتریان، مدل‌های متنوعی از آبگرمکن دیواری، پکیج شوفاژدیواری و رادیاتور آلومینیومی را تولید و عرضه می‌کند. بــاور مشتری‌گرایی، دیدگاه برنامه‌محور و استمرار بهره‌گیـــری از آخریــن فن‌آوری‌های دنیا، موجب شده تا با گذشت 60 سال از زمان تاسیس، رشد بوتان همچنان با شتابی فزاینده ادامه داشته باشد. به طوری که کماکان بهترین‌های دنیا را برای فراهم نمودن رفاه خانواده‌ها عرضه می‌کند و محصولاتش در حال حاضر مورد استفاده بیش از 10,000,000 خانواده ایرانی است.

 

از آنجایی که برای فراهم نمودن آسایش خانواده‌ها علاوه بر عرضه محصول مرغوب، ارائه خدمات مطمئن و مستمر به مشتریان نیز ضرورت دارد، بوتان امروز با بهره‌گیری از تجربیات نیم قرن خدمات‌رسانی به مشتریان، گسترده‌ترین شبکه خدمات‌رسانی را در ایران تجهیز نموده تا مشتریان با آسودگی خاطر از محصولات بوتان و در شرایط ایمن استفاده نمایند.

 

دوام و کیفیت محصولات بوتان در مطابقت با استانداردهای ملی و بین‌المللی و افزایش مستمر میزان صرفه‌جویی در انرژی، از ویژگی‌هایی است که موجب گردیده تا محصولات بوتان، همچنان مطمئن‌ترین انتخاب خانواده‌های ایرانی باقی بمانند.

 

بوتان با کسب دانش و بکارگیری تجهیزات تولیدی روز دنیا، فعالیت خود را تا بدانجا توسعه داده که امروزه رتبه “سومین تولیدکننده بزرگ آبگرمکن دیواری در دنیا”، “اولین، بزرگترین و مدرن‌ترین تولیدکننده پکیج شوفاژدیواری در ایران” و “مدرن‌ترین تولیدکننده رادیاتور آلومینیومی در ایران” را نیز کسب کرده است. همچنین بوتان موفق شد تا با تولید آبگرمکنهایی در سطح استانداردهای روز اروپا، برای اولین‌بار صادرات انبوه آبگرمکن به اروپا را آغاز نماید.

پایان پیام /.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;