پرمصرف ترین مشترک برقی مشخص شد

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه نیروگاه شهید مفتح پرمصرف‌ترین مشترک گاز همدان است گفت: نیروگاه مفتح همدان روزانه ۵ میلیون مترمکعب مصرف گاز دارد.




محمدمهدی مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درهمدان اظهار داشت: 573 هزار و 300 مشترک گاز در همدان وجود دارد که روزانه به طور میانگین 910 میلیون مترمکعب مصرف گاز در استان به ثبت می‌رسد.




وی بیان کرد: امسال تا کنون بیش از یک میلیارد متر مکعب گاز مصرف شده که حدود 5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش مصرف داشتیم که این افزایش مصرف به دلیل افزایش مصرف نیروگاه مفتح بوده است.




مهدوی عنوان کرد: روزانه در هر یک از برج‌های یک و دو نیروگاه یک میلیون مترمکعب گاز مصرف می‌شد که در یک ماه اخیر به 2 میلیون متر مکعب افزایش یافته است.




مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه برای پیشبرد برنامه‌های شرکت 80 میلیارد تومان از بانک‌های ملت و تجارت وام دریافت کردیم گفت: در ابتدا سود تسهیلات 21 تا 24 درصد بود که به دلیل طولانی شدن زمان میزان بهره به 40 درصد رسید.




مهدوی عنوان کرد: بازپرداخت این مبلغ با این میزان سود سال‌ها زمان می‌برد و در حال حاضر نیز 17 میلیارد تومان آن باقی مانده ‌که امسال به علت مشکلات نقدینگی نتوانستیم پرداخت داشته باشیم.




وی افزود: مبلغ تسهیلات بانک ملت دو سال گذشته پرداخت شد ولی مبلغ تسهیلات بانک تجارت که سال 91-92 دریافت شده بود هنوز باقی مانده است این در حالیست که مشترکان همدانی 160 میلیارد تومان به شرکت گاز بدهی دارند.





مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر صددرصد از جمعیت شهری و 99.5 درصد جمعیت روستایی استان همدان از نعمت گاز برخوردارند و این در حالی است که ضریب نفوذ گازرسانی در استان همدان از متوسط کشوری جلوتر است.




مهدوی عنوان کرد: تیم‌های امدادی شرکت گاز استان همدان در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز وارد عملیات شوند و مردم می‌توانند در صورت بروز حادثه و خرابی گاز مراتب را با شماره تماس 194 به شرکت گاز گزارش دهند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;