«پردیس» با «آریاشهر» وسعت می یابد

در حال حاضر پروژه ۲۰۴۳ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید پردیس فعال است که در بخش آماده‌سازی ۴۰ درصد، محوطه‌سازی ۳۵ درصد و ساخت واحدها ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گزارش تاسیسات نیوز، از اواخر سال ۱۳۹۹ عملیات خاکبرداری پروژه ۲۰۴۳ واحدی «آریاشهر» پردیس که در ۳۲ بلوک برای متقاضیان ثبت‌نامی نهضت ملی مسکن جانمایی شده، آغاز شده است. عملیات خاکبرداری این پروژه با حدود ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و هیدرولیکی تا سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ مستمرا ادامه پیدا کرد. اولین تصاویر از پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن شهر جدید پردیس در این گزارش منتشر شده است.
اولین تصاویر از نهضت ملی مسکن پردیس
طبق اطلاعاتی که شرکت عمران شهر جدید پردیس در اختیار ایسنا قرار داد، پس از عملیات خاکبرداری، عملیات مگروفونداسیون شروع شد که تا کنون اسکلت حدود ۱۰ بلوک از ۳۲ بلوک به اتمام رسیده و هم‌اکنون عملیات سفت‌کاری در حال انجام است.
سیامک جوان‌بخت ـ مدیر طرح نهضت ملی مسکن پردیس در این خصوص اظهار کرد: در صورت تکمیل آورده متقاضیان و همچنین پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانک مسکن به ازای هر واحد مطابق قراردادهای مشارکت مدنی، تا پایان سال ۱۴۰۱ شاهد افتتاحاتی در این پروژه خواهیم بود. پروژه آریاشهر کاملا فعال است و متقاضیان از روند کارها بازدید می‌کنند. این پروژه جزو برترین طرحهای نهضت ملی مسکن در سطح کشور است.
وی اظهار کرد: پروژه آریاشهر پردیس در سه جبهه عملیات آماده‌سازی، محوطه‌سازی و ساخت در حال انجام است. آماده‌سازی حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. در محوطه‌سازی ۲۳ پلت‌فرم وجود دارد که در این بخش نیز ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داریم. در بحث ساخت واحدها نیز در مجموع ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد. بلوکهایی که به مرحله اسکلت رسیده دارای پیشرفت ۴۰ درصد است.
اولین تصاویر از نهضت ملی مسکن پردیس
اولین تصاویر از نهضت ملی مسکن پردیس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;