پای بزرگترین شرکت نفتی به ایران رسید

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، شرکت انی رم یکی از بزرگترین شرکت های نفتی دنیا و بزرگترین شرکت نفتی در کشور ایتالیا برای مشارکت به ایران آمد.




کلادیو دسکالتسی، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایتالیا که در چند ماه گذشته 4 بار به کشورمان سفر کرده است، ایران را یکی از کشورهای بزرگ تامین کننده انرژی در جهان نام برد که برای ایتالیا بسیار اهمیت دارد.




دسکالتسی گفت: روابط بین ایران و شرکت ملی نفت ایتالیا همواره عالی بوده است اما به دلیل تحریم های غرب مجبور شدیم به صورت موقت فعالیت هایمان را در ایران متوقف کنیم.




وی افزود:در دیدار با مقامات ایرانی در تهران در مورد همکاری های دو جانبه و مشارکت فعال ایتالیا در پروژه های نفتی و پتروشیمی ایران گفتگو کردیم.




تا پیش از اعمال تحریم‌های بین‌المللی علیه صنعت نفت، شرکت انی ایتالیا یکی از شرکت‌های فعال در صنایع نفت و انرژی ایران بود به طوری که انی ایتالیا در فاز اول و دوم طرح توسعه میدان نفتی دارخوین در منطقه غرب کارون مشارکت و سرمایه گذاری داشته است.

 

 

انی یک شرکت بزرگ شناخته شده نفتی است که در ده ها کشور جهان فعالیت های مرتبط با صنعت نفت دارد. این شرکت در سال 1953 تأسیس شده و فعالیت آن در ایران از سال 1957 آغاز شد.




انی یک «هولدینگ انرژی» است که علاوه بر صنعت نفت، در صنعت برق، انواع فرآورده های نفتی، روغن های صنعتی و ویژه، فرآورده ها و سوخت های خاص در صنعت کشاورزی، محصولات شیمیایی و سوخت های هوایی فعالیت دارد.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;