پایان مسابقات فوتسال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

هفتمین دوره مسابقات فوتسال هیات مدیره کانونها و پیشکسوتان مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با شرکت ۱۲ تیم از استان به میزبانی کانون مهندسین بابل از تاریخ ۱۲ الی ۱۸ اسفندماه در مجموعه ورزشی یادگار امام دانشگاه آزاد بابل برگزار گردید .
به گزارش تاسیسات نیوزز، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران مراسم اختتامیه با حضور رئیس و هیات رییسه و اعضای هیات مدیره و بازرسین و هیات مدیره کانونهای استان و پیشکسوتان برگزار شد.
در ابتدای آیین اختتامیه این مسابقات اقای مهندس حمید سفیدگر ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین محترم افزود: این مسابقات در راستای گسترش و توسعه ورزش در بین جامعه مهندسی و ایجاد صمیمیت و یکدلی بین آنان برگزار شد، رییس سازمان ضمن اشاره به تاثیرات، اهداف و چشم‌ اندازهای برگزاری چنین مسابقاتی در آینده ،بر ارتقا سطح سلامت و بالا بردن روحیه همکاری و همدلی هرچه بیشتر در بین نظام مهندسی و کانون های مهندسی تاکید کرد .
ایشان همچنین با اشاره بر اهمیت ورزش در جامعه اظهار داشتند: این مسابقات می تواند در آینده در عملکرد جامعه مهندسی استان تاثیرگذار باشد.
در ادامه آیین اختتامیه اقای مهندس محسن اکبرزاده عضو هیات مدیره و مسوول کارگروه ورزش به ارائه گزارشی از مراحل برگزاری مسابقات پرداخت و اظهارداشت: این دوره از مسابقات با هدف ایجاد نشاط و شادابی و افزایش تعامل و دوستی هرچه بیشتر در بین اعضا‌ و کانونهای مهندسی و نظام مهندسی استان و با حضور ۱۲ تیم شرکت کننده برگزار گردید.
شایان ذکر است در این مراسم از تیم های برتر و از هیات های اجرایی این مسابقات ، تیم داوری، کلیه عوامل اجرایی و تدارکاتی و نیز اعضای کارگروه رفاه به مسولیت اقای مهندس یزدی نژاد و کارگروه ورزش به مسوولیت اقای مهندس اکبرزاده تقدیر بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی ساختمان استان مازندران این مسابقات با قهرمانی تیم بابل و نائب قهرمانی تیم فریدونکنار و مقام سومی مشترک تیم های آمل و بهشهر به پایان رسید.
شایان ذکر است در پایان این دوره از مسابقات آقای دکتر محمد عنایت تبار به عنوان آقای گل مسابقات از بابل و اقای مهندس میثم علی بیگی به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات از نکا شناخته شدند و همچنین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم قایمشهر تعلق گرفت.
در حاشیه برگزاری اختتامیه این مسابقات مراسم نکوداشت اقای مهندس مصطفی حسینی و اقای مهندس ( اسم) صالح زاده از اعضای جامعه ورزشی مهندسین استان برگزار شد .
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;