پاساژ آلومینیوم بسته می شود؟

شهردار منطقه۱۱ از برگزاری کمیته ایمنی ویژه بررسی موضوعات مرتبط به پاساژ آلومینیوم و آغاز اجرای دستور العمل های ایمنی سازمان آتش نشانی در این ساختمان خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، سید محمد موسوی از پیگیری ایمن سازی و اجرای دستورالعمل‌های ایمنی سازمان آتش نشانی در پاساژ آلومینیوم خبر داد و گفت: کمیته ایمنی ویژه بررسی وضعیت این ساختمان با حضور دستگاه های نظارتی؛ معاونین مربوطه و نمایندگان سازمان آتش نشانی در این منطقه برگزار شد.

وی افزود: الزام ایمن‌سازی ساختمان آلومینیوم از حیث پیشگیری از آتش سوزی و حفظ جان مردم در اولویت است؛ بر همین اساس در جلسات قبل طی نامه نگاری‌های متعدد اخطارهای لازم به مالک این ساختمان داده شد تا نسبت به اجرای دستور العمل‌های ایمنی سازمان آتش نشانی اقدام کنند حتی هشدار پلمب و اطلاع رسانی عمومی درباره موضوعات ایمنی این ساختمان نیز به مالک و کسبه داده شد.

موسوی درباره رویه ایمن سازی این ساختمان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مکرر منطقه ۱۱ و برگزاری منظم کمیته‌های ایمنی در این منطقه؛ اجرای دستور العمل‌های ایمنی آتش نشانی در ساختمان آلومینیوم آغاز شده و مالک عقد قرارداد با شرکت ذی صلاح برای اصلاح سیستم برق پاساژ اقدام کرده است و در طبقات چهارم و پنجم ساختمان در حال اقدام می‌باشند.

 وی در پایان تصریح کرد: پیگیر موضوع ایمن سازی این ساختمان هستیم و جزییات روند ایمن سازی را به مردم اطلاع می‌دهیم؛ همچنین رویه ایمن سازی توسط معاونت شهرسازی، خدمات شهری و ناحیه یک این منطقه به صورت مستمر پیگیری و نظارت می‌شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;