وعده مهم نماینده مجلس درباره بیمه مهندسان

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون حمایتی بیمه تامین اجتماعی مهندسان طرح خوبی برای حمایت از این جامعه در رسته های مختلف است و در زمان مطرح شدن در صحن علنی از آن حمایت می کنم تا جامعه مهندسی با آرامش خاطر بیشتری به انجام وظایف و امور خود بپردازند.
به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که جامعه مهندسان، به ویژه مهندسان جوان با آن مواجه هستند موضوع برخورداری از بیمه تامین اجتماعی است، گفت: در این راستا کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مصوب کرد این طیف از جامعه نیز از خدمات بیمه بهره‌مند شوند. بیمه مهندسین طرح خوبی برای حمایت از جامعه مهندسان در رسته های مختلف است و هنگام مطرح شدن در صحن علنی از آن حمایت می کنم تا جامعه مهندسی با آرامش خاطر بیشتری به انجام وظایف و امور خود بپردازند.
وی با  تاکید بر اینکه مجلس یازدهم از جامعه مهندسی به عنوان افراد متخصص و تأثیرگذار در عمران و آبادانی کشور حمایت می کند، تصریح کرد: امیدواریم به زودی این موضوع در صحن علنی مجلس شورای اسلامی  مطرح و  با حمایت نمایندگان به تصویب نهایی مجلس شورای اسلامی برسد .
نماینده سرخس، فریمان، احمد اباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جامعه مهندسی نقش بسیار مهمی در پیشرفت کشور به ویژه در موضوعات عمرانی و تحقق ایده  طرح هایی نظیر نهضت ملی مسکن دارند، بنابراین  اگر به درستی از این گروه حمایت شود منافع ملی  در بسیاری از جنبه‌های مرتبط به ویژه کیفیت ساخت و سازها تامین می شود.
قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه اجرای قانون حمایتی بیمه تامین اجتماعی مهندسان می‌تواند برای جامعه مهندسی امیدآفرین باشد، بیان داشت: شان و جایگاه اجتماعی تمامی حرفه‌‌ها و صنوف مختلف به ویژه مهندسان باید حفظ و به صورت مداوم ارتقاء پیدا کند و  مجلس یازدهم به ویژه نمایندگان خراسان رضوی  در پیگیری و محقق ساختن مطالبات منطقی مهندسان  پیشرو و پیشگام بوده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;