وضع قوانین جدید در سنای آمریکا برای یک چشم انداز انرژی مدرن

به گزارش تاسیسات نیوز، سنای آمریکا اولین سند مالی انرژی گسترده از زمان دولت جرج دبلیو بوش را منتشر کرده است که معیاری دوطرفه برای هماهنگی بهتر سیستم های نفت، گاز و برق ملی با روش های متغیر تولید برق در ایالات متحده می باشد. 





این معیار که با نام قانون مدرنیزاسیون سیاست انرژی شناخته می شود به تغییرات سریع چشم انداز انرژی پاسخ می دهد و شامل بندهایی برای رواج انرژی هی تجدیدپذیر، بهبود راندمان انرژی ساختمان ها و کاهش آلودگی گازهای گلخانه های می باشد.

 

 

 

 

همچنین صادرات گاز طبیعی تولید داخل را تسریع می کند.

 

 

 

حال مذاکره کننده های کاخ سفید و سنا تلاش می کنند بین گزارش سنا و معیاری مشابه که سال گذشته به تصویب کاخ سفید رسیده، توافق برقرار کنند.

 

 

 

 

این متن جدید اولین بار از سال 2007 نشان می دهد که گزارش انرژی برای امضای رئیس جمهور به کاخ سفید رسیده است.

 

 

 

 

خانم مورکوفسکی یکی از مولفان این گزارش در مصاحبه ای اعلام کرده است: «بیشتر مردم فکر می کنند ما هیچ دستاوردی نداشته ایم، اما ما نشان داده ایم که می توانیم قوانین مفیدی وضع کنیم»

 

 

 

 

از زمان وضع آخرین قانون انرژی، ایالات متحده از وضعیت نگران کننده کمبود نفت و گاز به تولیدکننده پیشگام هر دو سوخت در جهان تبدیل شده است. استفاده از باد و برق خورشیدی به عنوان منابع ارزان تر از سوخت های فسیلی در بعضی بخش های کشور سرعت گرفته است. و مقررات زیست محیطی اوباما سیستم های جدید برقی را به عنوان جایگزین منابع قبلی طرح ریزی کرده است.

 

 

 

 

گزارش جدید با الزام اپراتورهای خطوط برق، ترانسفورمرها و سایر اجزای شبکه برق برای به روز کردن سیستم و تمرکز روی سیستم های ذخیره مقیاس بزرگ برای مطابقت بهتر با گسترش تولید برق بادی و خورشیدی، انرژی های تجدیدپذیر را رواج می دهد. این قانون چندین برنامه برای بهبود راندمان انرژی ساختمان ها ایجاد و تقویت می کند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;