ورود محصولات آبی جدید به بازار

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گيتي پسند، مهندس بهرام سيد احمدنيا معاون فني و بهره برداري گروه صنايع گيتي پسند با بيان اين مطلب اظهار داشت: پس از تاكيد مهندس وعيدي مديرعامل گروه صنايع گيتي پسند مبني بر تكميل سبد محصولات اين گروه صنعتي، اقدامات زيرساختي به منظور توليد و همچنين بهينه سازي محصولات در دستور كار اين معاونت قرار گرفت.



وي ادامه داد: در نخستين گام پس از تشكيل كارگروهي از خبرگان و كارشناسان، طراحي و توليد ۸۸ قلم محصول جديد و يا بهبود يافته در گروه محصولات آب و فاضلاب با هدف بومي سازي، بهينه سازي محصولات و همچنين تكميل سبد محصولات گيتي پسند در دستور كار قرار گرفت كه از ابتداي سال ۹۴ تا به امروز نزديك به ۵۶ قلم محصول جديد در فهرست اتصالات و والوهاي تاسيسات مكانيكي طراحي و به توليد انبوه رسيده است.

 

 

 

معاون فني و بهره برداري گروه صنايع گيتي پسند خاطر نشان كرد: اميدوارم تا پايان سال ۱۳۹۴ ، ۳۲ قلم محصول جديد ديگر نيز به توليد انبوه رسيده و به بازار عرضه شود.

 

 

مهندس احمدنيا از شروع فاز دوم تكميل سبد محصولات گيتي پسند خبر داد و افزود: در اين فاز نيز طراحي و توليد شيرآلات جديد در دستور كار قرار گرفته كه طبق برنامه ريزي هاي به عمل آمده بزودي توليد انبوه اين محصولات شروع خواهد شد.

 

 

وي با بيان اينكه گروه صنايع گيتي پسند همواره خود را متعهد به تطبيق با نياز مشتريان و بازار مي بيند، افزود: جديدترين ليست اقلام محصولات سه برند نيوپايپ، نيوفلكس و آذين لوله به صورت فصلي در وب سايت گروه به نشاني sgpco.com در دسترس همگان قرار دارد و در عين حال از طريق واحد بازاريابي و فروش در اختيار شبكه توزيع محصولات قرار ميگيرد.

 

 

معاون فني و بهره برداري گيتي پسند در پايان خاطر نشان كرد: نظرات سازنده مشتريان اين فرصت را فراهم مي كند تا برنامه انتخاب محصول، طراحي و توليد خود را با نياز بازار تطبيق دهيم كه اين جز با بهره گيري از نيروهاي مجرب و متعهدگروه صنايع گيتي پسند امكان پذير نمي باشد.




به زودي نيز اخبار خوبي از ساير محصولاتي كه در دست طراحي و توليد در مجموعه است را اعلام مي كنيم كه اين اتفاق، توسعه سبد محصولات را در صنايع ساختمان و شهر سازي گروه به همراه خواهد داشت و مشتريان وفادار گيتي پسند را بيش از پيش با مفهوم «يك خانه يك برند» به عنوان يك استراتژي پيش رو آشنا مي سازد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;