ورود شيرآلات جديد بهداشتی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گيتي پسند، اين گروه صنعتي از سال ۱۳۹۳ با ورود به عرصه توليد بدون كارخانه، روشي نوين از مديريت كسب و كار را اجرايي كرد و اينك بازار نيز به آن روي خوش نشان داده است.

 

 

توليد بدون كارخانه، به‌معناي نبودن كارخانه در فرآيند توليد نيست، بلكه به اين معناست كه ميزان دغدغه‌ها و مشكلات ناشي از كارخانه‌داري براي صنعتگر به حداقل مي‌رسد، چرا‌كه از منابع و امكانات ديگر نيز بهره مي‌‌گيرد و كارخانه نيز به ظرفيت توليد بيشتري دست پيدا مي كند.

 

 

گيتي پسند در نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمان تهران در سال ۱۳۹۳ براي نخستين بار از محصولات غيرمتمركز خود رونمايي كرد.

 

 

اينك با گذشت بيش از يك سال از آن زمان، محصولات جديد ديگري به سبد كالايي گيتي پسند اضافه شده است.

 

 

علي شهسواري مدير واحد توليد غيرمتمركز گيتي پسند در اين باره اظهار داشت: محصولات بدون كارخانه گيتي پسند تا بهمن ماه سالجاري به سينك، فلش تانك و شيرآلات بهداشتي محدود مي شد كه با فراهم شدن مقدمات لازم، تحولات جديدي در اين بخش رخ داده است.

 

 

 

وي اضافه كرد: با توليد محصولات ياد شده و تزريق به بازار، بازخوردهاي زيادي داشتيم كه نشان از نياز بازار به محصولات با قيمت مناسب تر حكايت داشت، با اين اوصاف برنامه ريزي تكميل سبد كالايي گيتي پسند در اين بخش با محصولات قيمت مناسب در دستور كار قرار گرفت و امروز اين محصولات به بازار ارائه شده است.

 

 

 

مدير واحد توليد غيرمتمركز گيتي پسند درباره اين محصولات نيز گفت: شيرآلات بهداشتي، دوش و ملحقات مربوطه محصولات جديدي هستند كه ضمن حفظ كيفيت با قيمت مناسب توليد و با نام تجاري SGP روانه بازار شده است.

 

 

 

وي از اضافه شدن محصولات ديگر به سبد كالايي گيتي پسند در بخش توليد غيرمتمركز اشاره كرد و افزود: طي چند هفته آينده سينك هاي عميق و فانتزي نيز به مرحله توليد مي رسد كه اين محصولات را در بازار توزيع خواهيم كرد.

 

 

 

شهسواري با اشاره به كيفيت بالاي اين محصولات افزود: گروه صنايع گيتي پسند به عنوان مجموعه اي كه داعيه كيفيت بالاي محصولات دارد در بخش غيرمتمركز نيز اين سياست خود را ادامه داده و واحدهاي توليدي كه در اين بخش با ما همكاري مي كنند نيز به گونه اي انتخاب شده اند كه بتوانند محصولات با كيفيت بالا توليد كنند.

 

 

 

مدير واحد توليد غيرمتمركز گروه فلسفه ورود گيتي پسند به اين بخش را استفاده از توان توليدكنندگان داخلي و توانمندسازي آنان دانست و افزود: در نتيجه اين همكاري به وجود آمده، ظرفيت واحدهاي توليدي داخلي افزايش و سبد كالايي گيتي پسند نيز تكميل شده است.

 

 

 

وي نام تجاري محصولات گيتي پسند در بخش توليد غيرمتمركز را SGP و FLXT برشمرد و اضافه كرد: تمامي محصولات ياد شده در اين بخش داراي استاندارد ملي ايران هستند و ضمانت گيتي پسند را به همراه دارند.

 

 

شهسواري با اشاره به افق اين گروه صنعتي در توليد اجاق گازهاي صفحه اي، هود و لوله هاي فاضلابي UPVC در بخش توليد غيرمتمركز، خاطر نشان كرد: استقبال بازار از محصولات گيتي پسند در اين بخش خوب بوده و هرچه به جلو رفتيم بهتر نيز شده است، اين استقبال ما را در برنامه ريزي هاي آينده بسيار اميدوار كرده و اميدواريم با همكاري واحدهاي توليدي موفق و استفاده از شبكه توزيع و فروش قوي گيتي پسند، در ايران پرچمدار توليد غيرمتمركز شويم.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;