وب‌سایت گردشگری حلال راه‌اندازی شد

وب‌سایت جدیدی برای گردشگران مسلمان شامل راهنمای جهانی رستوران‌های حلال و شهرهای سراسر جهان برای برآوردن نیازهای جمعیت رو به افزایش گردشگران مسلمان راه‌اندازی شد.

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز  شرکت سنگاپوری «کرسنت ریتینگ» (رتبه‌بندی هلال) اعلام کرد: این وب‌سایت به آدرس HalalTrip.com، دامنه وسیعی از اطلاعات مورد نیاز را به گردشگران مسلمان که تمایل دارند در طول سفرهای خود اصول اسلامی را رعایت کنند، می‌دهد.

 

فضل بهاردین، مدیرعامل شرکت کرسنت ریتینگ اعلام کرد: این اولین وب‌سایت تمام تصویری است که امکان رزرو اینترنتی را برای گردشگران مسلمان فراهم آورده است.

 

این وب‌سایت در پاسخ به فقدان وجود یک سایت رزرو در صنعت جهانی حلال راه‌اندازی شد.

 

گردشگران مسلمان اکنون می‌توانند از طریق این وب‌سایت انگلیسی زبان، پروازها و هتل‌های حلال مورد نظر خود در سراسر جهان را رزرو کنند.

 

همچنین راهنمای جهانی مساجد و امکانات مفید برای گردشگران مسلمان نیز از طریق این وب‌سایت در اختیار کاربران قرار گرفته است.

بنابر آمارها گردشگران مسلمان در سال 2010 بیش از 126 میلیارد دلار صرف گردشگری کرده‌اند و تخمین زده می‌شود که این مبلغ در سال 2020 به 200 میلیارد دلار برسد.

 

کرسنت ریتینگ با گرفتن این سایت از صاحب اتریشی آن، با افزودن این ویژگی‌های جدید مانند امکان رزور در حدود 400 هزار هتل جهان و همچنین رزرو بلیط هواپیما و بسته‌های تور مسافرتی، امکانات بیشتری را برای گردشگران مسلمان فراهم آورد.

 

این سایت پیش‌تر تنها امکان رزرو جا در 1000 هتل را داشت.

 

مسئولان کرسنت ریتینگ اعلام کردند که در آینده زبان‌های دیگری نیز به این وب‌سایت اضافه خواهد شد.

 

شرکت کرسنت ریتینگ پیش از این نیز وب‌سایت دیگری را برای درجه‌بندی هتل‌ها، رستوران‌ها، فرودگاه‌ها و …  برای پاسخگویی به نیازهای مسلمانان راه‌اندازی کرد.

 پایان پیام/.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;