واکنش شهردار تهران در باره برف و ترافیک شدید تهران

شهردار تهران گفت:دعا کنید دست به دست هم دهیم و مشکل تهران حل شود.
به گزارش تاسیسات نیوز،  علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه مراسم افتتاح موزه سیمان ری و افتخار در جمع خبرنگاران و با اشاره به ترافیک تهران همزمان با آغاز بارش باران و برف گفت: در رابطه با ترافیک تهران غافلگیر نشدیم.
وی ادامه داد: این غافلگیری ما نیست بلکه ظرفیت و اقتضاهایی است که در شهر وجود دارد که متناسب با یک بارش گره‌های ترافیکی ایجاد می‌شود.
شهردار تهران با تاکید بر اینکه برخی از شب‌هایی که بارندگی سنگین و زیادی در شهر تهران وجود دارد ۱۰ هزار نفر در خیابان‌ها کار می‌کنند گفت: برای اینکه آبگرفتگی در سطح شهر نداشته باشیم نیروهای خدماتی در حال فعالیت هستند.
زاکانی با بیان اینکه بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیری نیست گفت: تا زمانی که ۶۶ درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ۳۴ درصد آن با حمل و نقل عمومی باشد ترافیک وجود دارد و تا زمانی که این آمار برنگردد ترافیک باقی می‌ماند.
وی با بیان اینکه ما میراث دار یک مجموعه قدیمی هستیم اظهار کرد: مثلاً در حوزه اتوبوسرانی ۱۷۵ اتوبوس وارد ناوگان شدند یا ناوگان ون ما ۹۸ درصد بالای ۱۵ سال است.
شهردار تهران بیان کرد: ما ۶۳۰ دستگاه ون را خریداری کردیم و اکنون در مسیر شماره‌گذاری و واگذاری است در طول این مدت تمام تلاشمان این بودها نگذاریم شهر به مشکل بربخورد تا زمانی که حمل و نقل عمومی را حل نکنیم این گره‌ها اتفاق می‌افتد دعا کنید دست به دست هم دهیم مشکل تهران حل شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;