همکاری نظام مهندسی با نهضت مسکن ملی الزامی است

 همکاری سازمان و انجمن انبوه سازان در راستای اجرایی کردن آیین نامه ها و شیوه نامه های ابلاغی ، وزارت راه و شهرسازی با محوریت نهضت مسکن ملی الزامی است
به گزارش تاسیسات نیوز، لزوم همکاری سازمان و انجمن انبوه سازان در راستای اجرایی کردن آیین نامه ها و شیوه نامه های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی با محوریت نهضت مسکن ملی
در دیدار رییس، اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن انبوه سازان با رییس، اعضای هیات مدیره و برخی مدیران سازمان که در روز ۳ شنبه مورخ بیستم اردیبهشت جاری در محل سالن جلسات هیات مدیره برگزار گردید، بشیر رییس سازمان دو خواسته را در جهت بهبود فرآیند ارتباطی انجمن انبوه سازان مطرح کرد.
رییس سازمان بر کمک به کارآموزی مهندسان جدید الورود با توجه به پتانسیل موجود در انجمن انبوه سازان جهت مهارت محوری مهندسان پایه سه تاکید و هم‌چنین انطباق و هم سویی انجمن صنفی انبوه سازان در اجرایی کردن آیین نامه ها و شیوه نامه های وضع شده از سوی وزارتخانه راه و شهرسازی را با محوریت نهضت مسکن ملی ضروری ارزیابی کرد.
مهم ترین موارد مطرح شده در این جلسه ۲ ساعته توسط حاضرین عبارتند از:
– توضیحات اجمالی در مورد پایش ساختمانها و آسیب شناسی پروژه ها بعد از سکونت مالکان توسط انجمن انبوه سازان.
– مواردی در مورد مجریان ذی صلاح و مشکلات آنان نظیر فرآیند تمدید، خاتمه قرارداد، فرآیند کسر سهمیه، دسترسی به لینک مستقیم نظارتی بیمه اشخاص حقیقی و حقوقی.
– وحدت رویه فرایندهای سازمانی و انجمن انبوه سازان.
– برون سپاری برخی اقدامات سازمانی به انجمن انبوه سازان با توجه به سابقه گذشته.
– کمک به عملکرد واقعی مجریان ذی صلاح.
– انجام مکاتبات اداری تعیین کارگروه ویژه جهت تعیین شرح وظایف و عملکرد ارگانها و سازمانهای متولی امر ساخت و ساز در استان توسط استانداری.
– تسریع در تشکیل باشگاه مهندسان در راستای ارایه خدمات رفاهی.
– پایش مجریان از منظر چند شرکتیها، حضور مجریان، گزارشات و الباقی مسئولیت ها.
– تهیه کتابچه آسیب شناسی پروژه های مسکن مهر توسط سازمان با همکاری انجمن انبوه سازان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;