همکاري سازمان نوسازي شهر تهران با سازمان نظام مهندسي در راستاي ارتقاي کيفيت ساخت و ساز

مدير عامل سازمان نوسازي شهر تهران با تاکيد برارتقاي سطح کيفيت ساخت و ساز در فضاهاي شهري گفت : در اين راستا زمينه هاي همکاري ميان سازمان نوسازي و سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران بر اساس سه رويکرد اصلي آموزشي، هدايتي و حمايتي برنامه ريزي شده و دنبال خواهد شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز عليرضا جعفري با بيان اينکه دستگاه هاي مختلفي متولي موضوعات شهري هستند، گفت: کلان شهرهاي توسعه يافته در مسير پيشرفت هستند و ضروري است ما نيز در دنياي حرفه اي امروز از تمامي ظرفيت ها و پتانسيل ها  در حوزه هاي فناوري، تکنولوژي و … در راستاي ارتقاء کيفيت محيطي و زندگي استفاده کنيم.

وي با بيان اينکه سازمان نوسازي شهر تهران در اين راستا مسير احياء، نوسازي و بازتولد شهر را با استفاده از توان تخصصي و علمي بر عهده دارد ، افزود : از اين رو ضروري است مجموعه اي که متولي در مديريت شهري است در کنار خدمات فني و مهندسي هم افزايي را ايجاد کنند تا در نتيجه آن رشد و کيفيت نوسازي بر اساس اصول فني و مهندسي با رويکرد شهرسازي و معماري ايراني، اسلامي در بافت هاي فرسوده شهر تهران صورت پذيرد.

جعفري با اشاره به همکاري ميان اين سازمان و سازمان نظام مهندسي خاطر نشان کرد :  زمينه هاي همکاري ميان سازمان نوسازي و سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران بر اساس سه رويکرد اصلي آموزشي، هدايتي و حمايتي برنامه ريزي شده و دنبال خواهد شد.

وي نقش هدايتي سازمان نظام مهندسي و ساختمان استان تهران را در فرآيند نوسازي بسيار حائز اهميت دانست و گفت: سازمان نوسازي نيز مي تواند با تدوين دستورالعمل ها و قوانين و مقررات از ارتقاء ظرفيت خدمات مهندسي حمايت کند تا توسعه و پيشرفت در مسير نوسازي در الگوي حرفه اي رقم خورد.

مدير عامل سازمان نوسازي شهر تهران در ادامه در خصوص راه اندازي اولين مرکز آموزشي علمي کاربردي با نگاه تخصصي به مباحث شهرسازي، نوسازي و بهسازي توسط سازمان نوسازي شهر تهران، تصريح کرد: اميدوار هستيم اين اقدام بتواند در جهت تربيت نيروهاي متخصص و مجرب بتوانند در نوسازي شهر اثرگذار باشد.

 

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;