همایش استماع همگانی (Public hearing) برای افزایش کارایی موتورخانه ها

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از شانا،همایش استماع همگانی (Public hearing) طرح ٢ میلیارد دلاری افزایش کارایی موتورخانه ها با هدف بررسی فرصتهای سرمایه گذاری، ٥ مرداد ماه در باشگاه شماره یک نفت از سوی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار شانا، به نقل از روابط عمومی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، با توجه به ظرفیتهای مؤثر قانونی بند” ق” تبصره ٢ قانون بودجه سال ٩٣ کل کشور و بنا به پیش بینی تداوم و اجرایی کردن طرحهای ماده ١٢ قانون رفع موانع تولید و افزایش نظام مالی کشور، این همایش همسو با حمایت و به خدمت گرفتن توان و نقش بخش خصوصی به منظور ارائه راهکارهای لازم برای اجرای طرح افزایش کارایی ٦٠٠ هزار موتورخانه برنامه ریزی شده است.
تبیین نقش و جایگاه قوانین و سیاستهای کلان کشور در مصرف بهینه انرژی، بررسی فرصتهای سرمایه گذاری، شناسایی ظرفیتهای بازار تقاضا و زمینه سازی ایجاد تعامل بین بخش دولتی و بخش خصوصی برای ورود به این عرصه و استماع نظرات، انتقادات و پیشنهادات همه ذینفعان از اهداف برگزاری این همایش است.
این همایش در قالب دو پنل با عنوان کلیات طرح افزایش کارایی موتورخانه، قراردادها، روشهای تامین منابع مالی و تضامین و پنل برنامه M&V (اندازه گیری و صحه گذاری) طرح برگزار می شود.
در این همایش، نمایندگان، ذینفعان و بازیگران پروژه افزایش کارایی موتورخانه‌ها حضور خواهند داشت تا ضمن شنیدن جزئیات اجرایی این پروژه و زیرساختهای تهیه شده برای آن، ابهامات موجود خود را رفع کنند و مدیران شرکت بهینه‌سازی نیز با ارائه جزئیات و شنیدن نظرات به پاسخگویی به آنها می پردازند.
به گزارش شانا، اجرای طرح افزایش کارایی انرژی ٦٠٠ هزار موتورخانه موجود در کشور، روزانه ١٣ میلیون متر مکعب صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی کشور به همراه خواهد داشت که مدت زمان اجرای این طرح سه سال و تا پایان سال ٩٦ و اولویت اجرای پروژه در کلان شهرها، مراکز استان و مراکز شهرستانهای مناطق سردسیر کشور است.

 

پایان خبر/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;