هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره  ۳۵۱ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است.
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره  ۳۵۱ منتشر شد
هفته نامه تاسیسات نیوز شماره 351  منتشر شد
 آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۵۱ می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • مقاله اشری/طراحی تاسیسات مکانیکی استخر(قسمت دوم)
-استخرهای سرپوشیده، مکان های چالش برانگیزی هستند در زمان طراحی ساه برای یک استخر شنا؛ به منظور کنترل مناسب جو داخل برای آسایش و سلامت ساکنین و حفظ سازه، درک کامل آنچه درون سازه رخ می دهد، ضروری است.
  • گزارش/ واکسیناسیون مهندسان چگونه به سرانجام رسید؟
  – واکسیناسیون اعضای سازمان صرفا با درخواست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و سپس با دستور دکتر رئیسی، معاون وزیر بهداشت به نتیجه رسید به اطلاع اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان می رساند، با پیگیری های مکرر صورت گرفته از سوی سازمان از تیرماه تا کنون و موفقیت وزرات بهداشت در شهریورماه سرانجام واکسیناسیون اعضای سازمان به نتیجه رسید.
  • نگاهی به بازار/ قیمت اجرای موتورخانه تاسیسات در سال ۱۴۰۰
-در این بخش قصد داریم تمام هزینه های اجرای موتورخانه تاسیسات در ساختمان را در قالب جدول به شما معرفی کنیم
  • گزارش؛فراموشی اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی امضای تعهد نامه عدم تعارض منافع

-در حالی داوطلبان عضویت در هئت مدیره سازمان های نظام مهندسی تعهدنامه رعایت عدم تعارض منافع راامضاء کرده اند که برخی از این اعضا در آستانه انتخابات واکنش های تامل برانگیری به بخشنامه وزیر داشته اند . وزیر راه و شهرسازی ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ با ابلاغ بخشنامه ای به شرح زیر به ادارات کل راه و شهرسازی استان ها دستور تشدید نظارت بر اجرای بخشنامه تعارض منافع را صادر کرد.

  • لذت و تماشای سه فیلم درام، تاریخی و کمدی
هفته نامه را از اینجا دانلود کنید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;