هشدار آبفا برای جلوگیری از یخ زدگی کنتور و تاسیسات آب

 

شرکت آبفای استان یزد همزمان با شروع فصل سرما و یخبندان به مشترکان هشدار داد تا با پوشش مناسب از یخ زدگی کنتور و تأسیسات آب جلوگیری کنند.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا گفت : با توجه به آغاز فصل زمستان و احتمال ادامه روند سرما ویخبندان ، حفاظت از کنتور و تاسیسات آب جهت جلوگیری از یخ زدگی و خسارات احتمالی توسط مشترکان ضروری می باشد .

محمد حسین شرعیاتی با اشاره به اینکه که تعداد زیادی از کنتورهای یخ زده ، مربوط به منازل فاقد سکونت و نیمه ساز می باشد تاکید کرد : حفاظت و پوشاندن کنتور و تاسیسات آب چنین منازلی توسط مشترکان از ضرورت بیشتری برخوردار است .

وی افزود : شهروندان می توانند با انجام اقداماتی مانند تخلیه نمودن آب لوله های غیر ضروری که در زمستان مورد استفاده نمی باشد، پوشاندن کنتور و تاسیسات آب با عایق مناسب و همچنین تخلیه کردن خاک داخل حوضچه کنتور و تمیز نمودن بدنه کنتور و قطعات داخل آن از یخ زدگی جلوگیری نمایند.

محمد حسین شرعیاتی در ادامه اظهار داشت : با توجه به اینکه کنتور در داخل ملک مشترکان واقع گردیده است حفاظت از آن در برابر یخ زدگی به عهده ی مشترکان خواهد بود.

  

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;