هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در اصفهان

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی با حضور حدود ۹۳ شرکت‌کننده از داخل و خارج از کشور در استان اصفهان از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ دی ماه سال جاری با هدف ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، علیرضا آموخته، مدیرعامل شرکت سایا نمای پارسیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما  ضمن اعلام این خبر گفت:‌ هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی با حضور ۹۳ شرکت داخلی و خارجی در استان اصفهان با هدف ارائه محصولات و خدمات خود و انتقال آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی های نوین در روزهای پایانی بهمن ماه سال جاری برگزاری می‌گردد.
آموخته ضمن اشاره به اینکه در شرایط فعلی این نمایشگاه‌ها می‌تواند فرصتی مناسب برای انتقال تجارب و بهره‌وری بهینه و تبادل اطلاعات داخلی و خارجی باشد گفت:‌ نمایشگاه مذکور با حضور چین و شرکت‌های تولید‌کننده درحوزه محصولات سرمایشی و گرمایشی از سراسر کشور با حضور تنی چند از مسئولان استان و کشور برگزار خواهد شد.
این گزارش حاکی است محصولات ارائه شده در این نمایشگاه شامل دستگاه‌ها و تجهیزات تهویه مطبوع، پمپ، لوله و اتصالات و شیرآلات، سیستم‌های برودتی، برج‌های خنک‌کننده، لوازم و دستگاه‌های گرمایشی و … است.
به گفته مدیر شرکت سایا نمای پارسیان،‌ مجری برگزارکننده این رویداد، نمایشگاه مذکور در مقایسه با دوره قبلی خود از رشد ۲۵ درصدی در متراژ برخوردار است و همچنین بیش از ۹۶ عدد از غرفه‌های شرکت‌کننده برای حضور در این نمایشگاه اقدام به غرفه‌سازی کرده‌اند.
گفتنی است نمایشگاه مذکور در استان اصفهان از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;