فراخوان حضور در بزرگ‌ترین رویداد بین المللی تاسیساتی کشور

شرایط اولیه حضور در بزرگ‌ترین رویداد بین‌المللی تاسیساتی کشور برای اطلاع از چگونگی ثبت نام و  اعلام آمادگی در نوزدهمین نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، بنا بر اعلام قبلی،  بزرگ‌ترین رویداد تاسیساتی و صنعتی در سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد و در این راستا فراخوان و اعلام شرایط حضور در این نمایشگاه  و اطلاع از شرایط ثبت نام اولیه آن اعلام شد.
با توجه به اهمیت این رویداد در سطح بین المللی، بسیاری از تولیدکنندگان این حوزه امیدوارانه در انتظار  فراخوان ثبت نام در این دوره از نمایشگاه بودند.
عبدالکریم جلالی در گفت و گو با خبرنگار تاسیسات نیوز در باره چگونگی حضور در این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی با گذر از نوسانات بحران شیوع کرونا، در سال جاری برگزار خواهد شد.
به گفته وی این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان و فعالان این بخش در داخل و خارج از کشور با جدیدترین تکنولوژی و آورده‌های صنعت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و صنایع مرتبط برگزار خواهد شد.
جلالی در باره محورهای اصلی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مذکور در عرصه‌های مختلف تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، انواع تجهیزات تاسیساتی، رادیاتور، پمپ، فیلتر، شیرآلات و …، انواع لوله و اتصالات، تجهیزات الکترونیکی و سیستم‌های اتوماسیون ، گروه‌های خدماتی و پیمانکاری و … برپا می‌شود.
لازم به ذکر است؛ علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه چنانچه در دوره‌های پیشین نیز حضور داشته اند‌، می بایست با ویرایش اطلاعات خود و به روزرسانی آن اقدام به رزرو غرفه با شرایطی که در سایت http://www.iranhvac.com/fa/ به آن اشاره شده است کنند.
پس از آن درخواست اولیه غرفه را تکمیل نمایید و منتظر تایید نهایی باشید .
شرکتهایی که سال پیش ثبت نام نداشته اند، پس از وارد شدن در صفحه ثبت نام باید گزینه عضویت را انتخاب کنند.
گفتنی است؛ بر اساس اعلام قبلی پیش از شیوع کرونا، نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران  IRAN HVAC&R۳۰ مهرماه لغایت ۳ آبان ماه سال جاری، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;