نیروگاه برق ترکیه در مهـــــران

به گزارش تاسیسات نیوز، محمدرضا مروارید، استاندار ایلام، به دنبال دیدار و گفت وگو با یک هیات اقتصادی ترک اظهار داشت: این هیات اقتصادی امادگی خود را برای ایجاد نیروگاه سیکل ترکیبی برق در شهرستان مهران با 480 مگاوات ظرفیت و 300 میلیون یورو سرمایه گذاری اعلام کردند.





وی اظهار کرد: در این نشست ضمن بررسی درخواست سرمایه گذاران ترکیه ای، درخصوص جانمایی و مکان یابی اجرای پروژه مورد نظر بحث و بررسی شد.

 

 

 

 

مروارید افزود: شهرستان مرزی مهران شرایط بسیار مناسبی برای ایجاد نیروگاه برق دارد و در این نشست صورت جلسه ای در راستای تسهیل و تقسیم کار تنظیم و به امضای طرفین رسید.

 

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت های اجرای طرح شامل آب و برق توسط استان تامین می شود و مرحله بعدی کار شامل رایزنی با وزارت نیرو و اخذ موافقت اصولی اجرای این پروژه است که توسط طرفین پیگیری خواهد شد.

 

 

 

 

استاندار ایلام گفت: در صورت اجرایی شدن ایجاد این نیروگاه، برق تولیدی توسط وزارت نیرو خرید تضمینی می شود و سپس در صورت نیاز به کشورهای متقاضی صادر خواهد شد.

 

 

 

 

مروارید اظهار کرد: گروه دیگری از سرمایه گذاران ترکیه ای خواستار احداث هتل چهار ستاره با حجم سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال در مهران یا ایلام هستند و مذاکراتی نیز با این گروه انجام شده است.

 

 

منبع: ایرنا

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;