نگرانی های رستم قاسمی و درخواست اقدام جهادی از سوی او

وزیر راه و شهرسازی گفت: بخش مسکن در کشور شرایط خوبی ندارد، به گونه‌ای که برخی از مردم در چادرها و زیرپله‌ها زندگی می‌کنند اما باید با اقدامات جهادی ساخت مسکن را با سرعت جلو ببریم.
به گزارش  ، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در جریان آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن که به صورت ویدئو کنفرانس در شهرهای جدید انجام شد اظهار کرد: در بخش حمل و نقل کارهای بزرگی در کشور در حال انجام است و تقریبا هفته‌ای یک ملاقات با طرف‌های خارجی داریم در بخش مسکن نیز تقریبا دو جلسه در هفته با حضور رئیس جمهور به تبادل نظر می‌پردازیم.
وی افزود: بخش مسکن در کشور شرایط خوبی ندارد. در بسیاری از مناطق، مردم در چادرها و زیرپله‌ها زندگی می‌کنند. این وظیفه ما است که در ساخت مسکن کارها را به سرعت پیش ببریم.
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در تابستان با قیمت‌های وحشتناک خانه مردم در مضیغه هستند و ما اگر نتوانیم عرضه و تقاضا را به هم نزدیک کنیم دچار مشکل می‌شویم. قاسمی با اشاره به جلسه روز گذشته خود با برخی از مردم گفت: بعضی خانواده‌ها که به ما مراجعه می‌کنند وقتی از مشکلات خود می‌گویند آدم نگران می‌شود که مردم در شرایط سختی به سر می‌برند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه باید با روحیه جهادی کارها را پیش ببریم، تصریح کرد: سامانه‌ای را به منظور کنترل پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرف راه اندازی داریم.
قاسمی افزود: برنامه‌ای را برای ساخت خانه‌های یک طبقه شروع کرده‌ایم تا مردم مسکن را به صورت تدریجی بسازند. مثلا ۴۰ متر بنا را احداث کنند و مابقی را به تدریج توسعه دهند. وی اعلام کرد: در هفته‌های آینده در هر استان منابع و زمین‌ها را به مردم واگذار می‌کنیم. برای ساخت چهار میلیون واحد نهضت ملی مسکن مردم را دخیل خواهیم کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;